اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واکسیناسیون ۹۱ درصد بالای ۱۲ سال در شهرستان شبستر/ کرونا جان73 نفر را در شهرستان شبستر گرفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر با تقدیر از همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه سپاه و نیروی انتظامی در مهار بیماری کرونا، گفت: در سال‌جاری تاکنون 73 نفر از شهروندان عزیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

واکسیناسیون ۹۱ درصد بالای ۱۲ سال در شهرستان شبستر/ کرونا جان73 نفر را در شهرستان شبستر گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، نیرپور مدیر بهداشت و درمان شهرستان شبستر تعداد کل موارد فوتی از شروع اپیدمی کرونا را ۲۶۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت : ۹۷۴۲ نفر از اول شروع اپیدمی بیمار کرونائی داشته‌ایم که ۵۵۷۹ نفر از آنان مربوط به سال ۱۴۰۰  می‌باشند که خوشبختانه ۹۱۸۳ نفر از بیماری بهبود یافته‌اند. 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری  اجتماعی توسط هموطنان تصریح کرد: در حال حاضر همکاران شبکه بهداشت و درمان به‌طور شبانه‌روزی تلاش می‌نمایند در خدمت‌رسانی به بیماران باعث بهبود وضعیت شهرستان شوند که هم اکنون ۱۹ نفر در بخش عمومی و سه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شبستر با اشاره به اینکه خوشبختانه به همت مدافعان سلامت ۹۱ درصد شهروندان بالای ۱۲ سال واکسیناسیون را انجام داده‌اند، یادآور شد: شهرستان شبستر یکی از شهرستان‌های پیشگام در امر واکسیناسیون در کشور است، از این‌رو از تمام اقشار جامعه به ویژه نانوایی‌ها و آرایشگران می‌خواهم به لحاظ حساسیت شغلی‌شان در تکمیل فرآیند واکسیناسیون در کاهش این بیماری ما را کمک کنند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شبستر کمترین درصد واکسیناسیون را با ۷۵ درصد مربوط به شهرهای شبستر، شندآباد و روستای نظرلو عنوان کرد و گفت: از همه شهروندان تقاضا می‌گردد با تکمیل فرآیند واکسیناسیون همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند. 

وی در پایان ضمن تقدیر از خیران سلامت شهرستان در اجرای فرآیند سلامت‌محور اضافه کرد: خوشبختانه به همت خیران سلامت دستگاه سی تی اسکن خریده و امیدواریم با تجهیز و استقرار پزشکان متخصص در ۱۰ رشته در خدمات‌رسانی به شهروندان در عرصه سلامت موفق بوده باشیم.

انتهای پیام/60005/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول