اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وطن‌پور: به دنبال اولین گلات فوتسال کشور در قهرمانی هستیم

مربی بدنساز تیم مس سونگون گفت: به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتسال کشور هستیم.

وطن‌پور: به دنبال اولین گلات فوتسال کشور در قهرمانی هستیم

حسین وطن‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دیروز در یک بازی سخت موفق شدیم برابر تیم مقاومت البرز به پیروزی برسیم و باید عنوان کنم تمام تیم‌هایی که برابر مس سونگون بازی می‌کنند در تلاش برای متوقف کردن ما هستند و برای همین بازی‌های سختی در لیگ پیش رو داریم.

وی افزود: با پیروزی روز گذشته یک گام دیگر به سوی پنجمین قهرمانی لیگ برتر برداشته و همانطوری که در قهرمانی برای اولین بار در فوتسال کشور هت‌تریک و پوکر کردیم، منتظر گلات تیم مس سونگون در قهرمانی باشید.

مربی بدنساز تیم مس سونگون در مورد دوره اخیری که طی کرده گفت: یک دوره بدنسازی لول آسیا طی یک هفته در تهران برگزار شد که من این دوره حضور را با موفقیت سپری کردم و سطح کلاس بسیار بالا بود و مطالب بسیار خوبی در حوزه بدنسازی روز دنیا تدریس و امیدواریم بتوانم با افزودن اطلاعات خود در پنجمین قهرمانی تیم مس سونگون نقش بسزایی داشته و از لحاظ بدنی بازیکنان تیم مس سونگون را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول