اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

درخشش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا

نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا موفق به کسب ۲ مدال طلا شدند.

درخشش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تیم ملی پرورش اندام کشورمان قهرمان مسابقات جهانی شد، اظهار داشت: نمایندگان استان با کسب ۲ مدال طلا و اورالی در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا درخشیدند.

علی نیک‌رزم افزود: رقابت‌های پرورش اندام و بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک قهرمانی جهان با حضور بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار از ۱۱ تا ۱۷ آبان‌ماه جاری در سانتاسوسانای کشور اسپانیا برگزار شد که تیم ملی ایران با کسب ۱۰ طلا و ۷ نقره و ۵ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: فرشاد ولی‌پور، بهزاد عدالت و رضا خطیبی به عنوان سه نماینده استان در این رقابت‌ها حضور داشت که بهزاد عدالت در دسته سوم بادی کلاسیک، مدال طلا و فرشاد ولی پور در دسته پنجم فیزیک کلاسیک مدال طلا و اورالی مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است‌، تیم ملی ایران در مجموع مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و فیتنس صاحب 10 طلا، 7 نقره و 5 برنز شد و بالاتر از رقبا قرار گرفت تا بعد از یک سال وقفه و غیبت در رقابت‌های جهانی بار دیگر بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزند. آخرین قهرمانی ایران در جهان در سال ٢٠١٩ و در فجیره امارات رقم خورده بود.

بعد از ایران که با 245 امتیاز قهرمانی مقتدرانه‌ای را کسب کرد، اوکراین با 170 امتیاز در رده دوم قرار گرفت  و کره جنوبی با 134 امتیاز در رده سوم ایستاد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول