اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزادراه تبریز_سهند

فرماندار شهرستان اسکو با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزادراه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق برخی رسانه‌ها گفت: هنوز فرآیند قانونی اخذ عوارض آزادراه مذکور طی نشده است.

از شایعه تا واقعیت اخذ عوارض در آزادراه تبریز_سهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سهند، به دنبال انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر شروع کار گیت‌های عوارضی آزادراه تبریز_سهند، این خبر تکذیب شد.

فرماندار شهرستان اسکو در گفت‌وگو با خبرنگاران با تکذیب خبر مربوط به شروع اخذ عوارضی آزادراه تبریز_سهند و مبلغ اعلام شده از طریق رسانه‌ها  اظهار داشت: هنوز فرآیند قانونی اخذ عوارض  آزادراه مذکور طی نشده و نرخ عوارض هم از طریق وزارت راه و شهرسازی تعیین و ابلاغ نشده است، چراکه باید نرخ عوارضی توسط وزارت مذکور رسماً ابلاغ و پس از طی فرآیندهای قانونی نسبت به دریافت عوارض اقدام گردد.

 بابک رضی‌منش در مورد مبلغ احتمالی عوارضی آزادراه تبریز_سهند بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ نرخ عوارضی ۳ هزار تومان تعیین شده بود ولی در سال‌جاری مصوبه قیمت جدید عوارض آزاد‌راه از طریق وزارت راه و شهرسازی تعیین و اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه برای ناوگان حمل و نقل عمومی ۵۰ درصد تخفیف عوارض اعمال خواهد شد، افزود: برای شهروندان سهند نیز تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است که به محض ابلاغ مصوبه به صورت کامل از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول