اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سامانه بارشی مهمان پایان هفته آسمان آذربایجان

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی،‌ از بارش باران، برف و کاهش دما همچنین وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، از شب پنجشنبه در استان خبر داد.

سامانه بارشی مهمان پایان هفته آسمان آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین ابراهیمی مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از شب پنجشنبه 25 آذرماه وارد استان شده  و سبب بارش باران و برف و کاهش دما در کلیه نواحی به ویژه نواحی جنوبی استان شده و تا اوایل شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بارش برف و باران و مه، افزود: لغزندگی و اختلال در تردد، کولاک برف و کاهش دید افقی به ویژه در جاده‌های کوهستانی نیمه جنوبی استان دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و  اقدامات پیشگیرانه انجام گیرد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان داشت: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه‌کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آوردند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول