اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هیجان در روز اول کاری قهرمان جهان/ با خیال آسوده برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم

ورزشکار ناشنوای تبریزی که 7 مدال جهانی در ویترین افتخارات خود دارد، در مورد تجربه روز اول کاری‌اش گفت: خیلی خوشحال هستم که بالاخره صاحب کار شدم.

هیجان در روز اول کاری قهرمان جهان/ با خیال آسوده برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم

سجاد پیرآیقرچمن پرتاب‌گر تیم ملی ناشنوایان کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که بالاخره صاحب کار و شغل شدم و باید بگویم در روز اول کاریم هیجان و حس خوبی را داشتم.

وی افزود: 10 سال بود که در حال نامه‌نگاری بودم و خیلی‌ها هم کمک کرده و موضوع را رسانه‌ای کردند که نتیجه‌ای نداشت، اما مصاحبه ۲ ماه پیش که خبرگزاری فارس با من کرد نقطه عطفی این موضوع شد و خیلی بازتاب داشت و رسانه‌های دیگر هم حمایت کردند و از همه‌ خبرنگاران، رسانه‌ها‌، اعضای شورای شهر و‌ شهردار‌ تبریز کمال تشکر را دارم، تشکر ویژه از استاندار محترم سردار عابدین خرّم، مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر بهتاج همچنین دکتر دبیری دارم و امیدوارم به مشکلات معلولین عزیز رسیدگی شود و به حق و حقوق خود دست یابند.

قهرمان مسابقات جهانی 2021 لهستان در پرتاب وزنه گفت: ‌الان که به شغل دست یافتم خیالم راحت شده و بدون دغدغه فکری برای مسابقات مختلف آماده می‌شوم.

وی افزود: خودم را برای مسابقات المپیک آماده می‌کنم که وقت خیلی کمی تا این مسابقات دارم و باید فشرده کار کنم.

سجاد پیرآیقرچمن خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسابقات  ناشنوایان در برزیل برگزار می‌‌شود و هدفم در این مسابقه رکوردشکنی و کسب مدال طلاست.

انتهای پیام/60017/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول