اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حضور تیم دانشگاه آزاد در تور ایران-آذربایجان قطعی است/ اسپانسر جذب شود در سایر تور‌های بین‌المللی شرکت می‌کنیم

مدیر تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، گفت: حضور تیم دانشگاه آزاد تبریز در تور‌های آسیایی و بین‌المللی در سال آینده قطعی است.

حضور تیم دانشگاه آزاد در تور ایران-آذربایجان قطعی است/ اسپانسر جذب شود در سایر تور‌های بین‌المللی شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب محمدپور در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ اظهار داشت: حضور تیم دانشگاه آزاد تبریز در تور‌های آسیایی و بین‌المللی در سال آینده قطعی است.

‌ وی ادامه داد: براساس پیگیری‌های لازم، نام تیم دانشگاه آزاد در فهرست‌ تیم‌های اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) در فصل ۲۰۲۲ ثبت شده و در تور‌ ایران-آذربایجان که سال آینده برگزار‌ می‌شود، حضور خواهیم داشت.

‌ مدیر تیم دانشگاه آزاد در خصوص تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در سال آینده، تصریح کرد: با برخی از اسپانسر‌ها برای حمایت مالی صحبت‌های اولیه انجام شده و سال آینده نیز در این خصوص جلسه‌ای خواهیم داشت. اگر منابع مالی تقویت شود، حتما تیم را تقویت می‌کنیم.

‌ محمدپور افزود: بحث اعزام تیم به تورها‌ و رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی طبیعتا‌ منابع مالی را می‌طلبد. اگر منابع مالی را تقویت کنیم، برنامه‌ریزی کردیم تا در دیگر تورها‌ و رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی شرکت کنیم.

‌ وی در پایان صحبت‌هایش خاطر‌نشان کرد: ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که با اعضای تیم به‌صورت کامل تسویه حساب‌ کردیم. هرچند حق و حقوق اعضای تیم بسیار اندک و ناچیز بود اما به هر حال منابع مالی دانشگاه آزاد نیز محدود است و امیدواریم با جذب اسپانسر بتوانیم در سال آتی شرایط بهتری را برای رکابزنان رقم بزنیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول