اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باشگاه ماشین‌سازی تبریز خواستار روند واگذاری سهام در سایر باشگاه‌های ورزشی شد

باشگاه ماشین‌سازی تبریز در بیانیه‌ایی ضمن ارج‌ نهادن به موضوع واگذاری سهام دوباشگاه پر طرفدار کشور در بورس، خواستار ادامه این روند در سایر باشگاه‌های ورزشی شد.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز خواستار روند واگذاری سهام در سایر باشگاه‌های ورزشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه ماشین‌سازی تبریز در بیانیه ای ضمن ارج‌ نهادن به موضوع واگذاری سهام دوباشگاه پر طرفدار یعنی پرسپولیس و استقلال  در بورس، خواستار ادامه این روند در سایر باشگاه های ورزشی شد.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

اقدامی تاریخی، حرفه ایی و علمی در  ورزش ایران

واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور در بازار پایه بورس که راهی صحیح برای مدیریت، مالکیت، مشارکت و همراهی عملی هواداران و علا قمندان باشگاه‌ها(مالکان اصلی باشگاه‌های ورزشی) و بخش خصوصی در عرصه ورزش بحساب می‌آید، که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان در زمان وزارت جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان که فردی ورزشی، فرهیخته و دانشگاهی می‌باشد، محقق شد.

اقدامی علمی‌، حرفه‌ایی و تاریخی بشمار می‌رود.امید است توجه به، اهمیت قایل شدن و حمایت از بخش خصوصی و مشارکت دادن مردم در اداره مراکز و امورات دولتی، در این دولت مردمی با الگو گرفتن از این اقدام ارزشمند وزارت ورزش و جوانان بر خلاف سایر تجارب تلخ گذشته در خصوصی‌سازی مراکز دولتی، مسیری درست، منطقی و اصولی را طی نماید.

یقینا” این حرکت سرآغاز و نقطه عطفی خواهد بود برای حرفه‌ایی شدن اصولی ورزش، شفافیت مالی‌، توسعه کسب و کار در ورزش، رشد صنعت ورزش‌، گشایش در کارآفرینی ورزشی، درآمدزایی پایدار، تمایل حامیان و سرمایه‌گذاران برای حضور در باشگاه‌داری حرفه‌ایی ورزشی که به توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر ورزش کشور عزیزمان ایران، کمک بسیاری خواهد کرد .

در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه ماشین‌سازی تبریز ضمن سپاس، ارج نهادن و تشکر از کلیه کارشناسان، مدیران‌، نهادها، و زارتخانه ها؛ برای سرانجام رسیدن این اقدام بسیار مهم، بویژه وزارت ورزش و جوانان‌، علی‌الخصوص جناب آقای دکتر سجادی، آرزومند و تقاضا دارد

انشاالله این اقدام در خصوص سایر باشگاه‌های ورزشی و با تصویب قانون‌“ نظام جامع باشگاهداری حرفه ایی” در مجلس محترم روند کاملتر ،جامع‌تر و مناسب‌تری را طی نماید.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول