اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عباسی: جهش تکواندو ملکان مستلزم تاسیس خانه تکواندو است

دبیر هیأت تکواندو شهرستان ملکان، گفت: تکواندو این شهرستان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

عباسی: جهش تکواندو ملکان مستلزم تاسیس خانه تکواندو است

اسماعیل عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در سال‌های 97 و 98 در تمامی ردهای مسابقات کشور نماینده داشته و موفق به کسب مدال شده بودیم، اما سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا وقفه‌ای در مسابقات تکواندو ایجاد شد.

وی گفت: در سال 1400 علیرضا نظری تکواندوکار ملکانی به اردوی تیم ملی دعوت و در ترکیب تیم ملی قرار گرفت که در مسابقات آزاد آسیا و جام فجر در پای سکو از کسب مدال بازماند. اما در جام باشگاه‌های آسیا به مدال برنز انفرادی و طلای تیمی دست یافت.

عباسی افزود: تکواندو ملکان در حال حاضر در مسیر پیشرفت قرار داشته و علاوه بر علیرضا نظری که در مسابقات لیگ دسته یک ایران فنی‌ترین تکواندوکار معرفی شده و به مدال طلا دست یافت، در رده دختران هم آرمیتا محسنیان، فاطمه باقرزاده، محدثه باقرزاده به مدال‌های طلا، نقره و برنز قهرمانی کشور در رده‌های پایه دست یافتند.

این مربی تکواندو تصریح کرد: امیررضا دوستی تکواندوکار رده جوانان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان به مدال طلا دست یافته و از آینده‌سازان این رشته در شهرستان ملکان و استان آذربایجان‌شرقی است.‌

عباسی یادآور شد: امروز ملکان از قدرت‌های تکواندو استان آذربایجان‌شرقی بوده و تداوم این جهش مستلزم فراهم شدن امکانات سخت‌افزاری در ملکان است که مهم‌ترین آن تاسیس خانه تکواندو ملکان بوده تا بتوانیم به صورت تمام وقت به آموزش و تمرین برای تکواندوکاران اختصاص داده و حتی اگر مکانی برای تاسیس سالن در نظر گرفته شود، آمادگی تجهیز سالن توسط هیأت تکواندو شهرستان ملکان را داریم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول