اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهتاج: هیچ مذاکره‌ای با دیاباته نداشتیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور به احتمال حضور شیخ دیاباته در این تیم واکنش نشان داد.

بهتاج: هیچ مذاکره‌ای با دیاباته نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج درباره استوری صفحه منتسب به شیخ دیاباته با پیراهن قرمز و اینکه آیا باشگاه تراکتور هم به دنبال جذب این بازیکن است، اظهار داشت: تاکنون مذاکره‌ای با این بازیکن انجام نداده‌ایم و شاید منظور این استوری سفر سیاحتی دیاباته به ایران است! 

وی در مورد برنامه باشگاه تراکتور برای جذب مهاجم خارجی توضیح داد: هر بازیکنی سرمربی بخواهد برای حضورش در ایران تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه آیا نام دیاباته هم جزو نفرات مدنظر بردیف است، پاسخ داد: نام او در لیست بردیف نیست اما تلاش می‌کنیم قبل از اتمام نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب کنیم.

بهتاج در مورد وضعیت تیم تراکتور پس از شکست ۲ بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر تیم اکنون وضعیت خوب و عالی دارد. البته به جز نتیجه از عملکرد همه بازیکنان مقابل گل‌گهر راضی هستم و امیدوارم مقابل ذوب‌آهن هم نتیجه خوبی بگیریم و هم خوب بازی کنیم.

وی درباره اینکه آیا بردیف نام بازیکن دیگری را در لیست خروج تراکتور قرار داده است، عنوان کرد: اگر قرار به چنین اتفاقی هم باشد در پایان نقل و انتقالات مشخص خواهد شد.

مدیرعامل تراکتور در خصوص اینکه در صورت با تماشاگر برگزار شدن دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، آیا ورزشگاه شهید سلیمانی آمادگی حضور هواداران این تیم در بازی با ذوب‌آهن را دارد، گفت: سازمان لیگ تاکنون حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ را اعلام نکرده است. هر زمان این کار را انجام داد، مشکلی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید سلیمانی نداریم زیرا پیش از این هم مسابقات با حضور هواداران در این ورزشگاه برگزار شده است.

بهتاج در مورد اینکه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر پس از اعلام مجموع قراردادهای استقلال و پرسپولیس، مجری این برنامه درخواست کرد تیم‌هایی مانند تراکتور نیز این مبالغ را افشا کنند، توضیح داد: سوال من این است اگر استقلال و پرسپولیس به بورس نمی رفتند، این مبالغ افشا می‌شد؟ هر زمان باشگاه ما هم به بورس برود قطعا این کار را انجام می‌دهد. الان هم مشکلی برای انتشار هزینه‌های‌مان نداریم زیرا تراکتور نصف برخی تیم‌ها هزینه کرده است. هر زمان نقل و انتقالات تمام شد برای این اقدام اعلام آمادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول