اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

درخشش دوچرخه‌سوار‌ جوان تبریزی/نایب قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز

ائلمان عابدی دوچرخه‌سوار‌ تبریز‌ عنوان بهترین رکابزن بخش امتیازی مسابقات تور دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس را به دست آورد.

درخشش دوچرخه‌سوار‌ جوان تبریزی/نایب قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دومین دوره از مسابقات تور دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس امروز به پایان رسید و در مرحله سوم و پایانی تور دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس از باغ رضوان مرند تا هتل کاروانسرای ارس برگزار شد که طی آن، محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس بار دیگر توانست پیشتاز شود.

رامندی مسافت ۴۸ کیلومتری این مرحله را در مدت زمان یک ساعت و ۳۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه ر‌کاب زده و همچون مرحله دوم مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در رده‌بندی کلی مسابقات، علیرضا عبداللهی از تیم فولاد مبارکه سپاهان که در مرحله سوم پیراهن طلایی را برتن داشت، صدرنشینی خود را حفظ کرده و فاتح دومین دوره شناخته شد.

در رده‌بندی امتیازی سه مرحله، ائلمان عابدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز بر جایگاه نخست تکیه زد تا بهترین دوچرخه‌سوار این بخش لقب بگیرد و عنوان سلطان کوهستان به محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس رسید.

اما با پایان مرحله سوم نتایج بخش تیمی مجموع مراحل هم مشخص شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد تبریز و صرافی کایا ارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب ‌کردند.

دومین دوره تور دوچرخه‌سواری مرند-ارس در رده سنی جوانان و به‌صورت بین‌المللی با حضور رکابزنانی از ۹ تیم داخلی و خارجی طی سه مرحله از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه برگزار شد‌‌.

تیم‌‌های جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس، امیدنیا مشهد، دانشگاه آزاد تبریز، پرشین تهران و هیات دوچرخه‌سواری مرند به عنوان تیم‌های داخلی و تیم‌‌ ملی جوانان و سینا اسپرت عراق نیز به عنوان تیم‌های خارجی در این تور شرکت داشتند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول