اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرتاپ‌های توفارقان وارد سبد نشد

در غیاب چند بازیکن مصدوم تیم توفارقان، پرتاب بازیکنان این تیم وارد سبد نشد تا تیم آذرشهری برابر مهمان خود متحمل شکست شود.

پرتاپ‌های توفارقان وارد سبد نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با لشگری از مصدومان در سالن پورشریفی تبریز مقابل تیم صنعت مس کرمان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 50 به 63 تن به شکست داد.

در جدال تیم‌های توفارقان و مس کرمان، آذرشهری‌ها با وجود تاکتیک متنوعی که از سوی سرمربی ترک‌تبارشان اتخاذ شده بود، مغلوب شدند.

توفارقانی‌ها که در غیاب چند بازیکن مصدوم خود پای به این مسابقه گذاشته بودند، در نیمه اول با وجود بازی رو به جلو توپ‌های بسیاری را از دست دادند و از سویی  فرارهای سریع بازیکنان مس کرمان با پرتاپ‌های با دقت همراه شد.

اندیشه‌های چنگیز کاراداک برای جبران این نتیجه در نیمه دوم به دلیل مصدومانی که داشتند جز پرتاپ‌های موثر برای کاهش نتیجه ثمری نداشت تا بازیکنان توفارقان بازنده این بازی خانگی باشند.

از دست دادن توپ‌ها در موقعیت حمله، پاس‌های بی‌دقت‌، پرتاپ‌های ناموفق پنالتی‌ها در کنار مصدومیت بازیکنان اصلی و کم تجربگی  بازیکنان دیگر تیم میزبان باعث شد تا تابلوی نتایج در پایان اختلافی 13 امتیازی را ثبت نماید.

لازم به ذکر است تیم بسکتبال توفارقان با وجود شکست در این بازی 7 امتیازی شد و در جایگاه دهم قرار گرفت و مس کرمان نیزبا 9 امتیاز در پله هشتم جای گرفت.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول