اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شاهرخی: فیلم گل مردود شده را به همه نشان خواهم داد

مربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم نسبت به داوری تیمش برابر مس سونگون معترض بود.

شاهرخی: فیلم گل مردود شده را به همه نشان خواهم داد

شاهرخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای برابر صدرنشین لیگ انجام داده و بعد از اینکه نتیجه با 2 ‌ گل به نفع تیم مس رقم خورد، بازیکنان‌مان خیلی خوب به بازی برگشتند و نتیجه را مساوی کردیم و تقریبا ۴ دقیقه از بازی مانده بود که نیمه نخست به پایان برسد روی یک اشتباه گل خوردیم و نیمه اول را واگذار کردیم.

وی گفت:  یک تیم کاملا جوان داریم که دروازه‌بان تیم ما ۱۶ سالش است، دو تا بازیکن ۱۷ ساله ‌به صورت فیکس و تایم زیاد بازی دادیم اما متاسفانه داوری به ما کم لطفی کرد و گل کاملا سالم ما را در پاور پلی و ۱۲ دقیقه مانده بازی به پایان برسد، را نگرفت و مردود اعلام کرده من قسم می‌خورم اگر این صحنه آن طرف اتفاق افتاده بود، یعنی روی دروازه ما اتفاق افتاده بود، صد در صد داور خیلی راحت از آن می‌گذشت و متاسفانه داوری در این بازی ما را اذیت کرد و حق ما این نتیجه نبود.

‌مربی تیم آنا صنعت پاسارگاد قم در مورد گل‌هایی که در پاور پلی تیمش دریافت تصریح کرد: ما در تمرینات‌مان روی پاور پلی کار کرده بودیم و به کارمان ایمان داشتیم، ما وقتی 3 بر 2 عقب بودیم و حدود ۱۲ دقیقه مانده به پایان بازی ما پاور پلی کردیم، خب اگر ایمان نداشتیم به کارمان این برنامه را می‌گذاشتیم برای چند دقیقه پایانی، ولی در همان پاور پلی ما دقت کنید یک گل صد در صد ما نگرفتند. من حتما ویدیوش را از مدیر رسانه‌ای تیم و گروه مجموعه می‌خواهم و در سایت‌ها بگذارند که همه ببینند و به حرف من برسند که این گل صد در صد درست بوده، و بعد از آن هم دو موقعیت خوب دیگر داشتیم که یکی را گلرشان فوق‌العاده گرفت، یک بار هم توپ را به تیرک زدیم.

پاور پلی بازی ریسکی است، یا این طرفی می‌شود یا از آن طرف، ولی اگر آن گل درست ما را داور هند نمی‌گرفت، نتیجه 3 بر 3 برابر می‌شد و آیا شما بازهم می‌گفتید تابلو 7 بر 2 را نشان می‌داد؟ هیچ‌وقت نمی‌گفتید.

وی در مورد نقش سعید قاسمی به عنوان سرمربی و بازیکن تیم گفت: آقای قاسمی از مفاخر فوتسال استان و کشور هستند، سابقه‌ی ملی دارند همه‌ فوتسالی‌های ایران ایشان را می‌شناسند‌ و از تجربیاتش در تیم استفاده می‌کنیم ایشان نفر اول فنی تیم بودند، تصمیمات تیم با نظر ایشان هستند. هر موقع هم که ایشان صلاح دیده‌اند و بازی می‌کنند و برای ما گل زده یا پاس گل داده و بازی را مدیریت کرده و امیدوارم جوانتر‌ها از بازی و تجربیاتش ایشان استفاده کنند.

شاهرخی در مورد اینکه انتظارات از فوتسال قم بالاست، نیز عنوان کرد: خوشبختانه قم استانی فوتسال خیز بوده و مهد فوتسال ایران است و بازیکنان مطرح زیادی دارد که در سایر تیم‌ها بازی می‌کنند، امسال متأسفانه ابتدای فصل به دلیل نبود اسپانسرینگ مالی بهترین‌های فوتسال قم به تیم‌های دیگر پیوستند‌ و تیم ما معمولی‌تر بسته شد، اما از وقتی که مالک جدید مسؤولیت تیم را برعهده گرفت و قول‌های مساعدی هم داده‌اند، برای نیم فصل ‌می‌توانیم دو بازیکن خوب بگیریم‌ و ان شاءالله لیگ امسال را با رتبه تک رقمی به پایان خواهیم برد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول