اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بخشی‌زاده: تعطیلات فیفا دی بلای جان تیم ما شده است/ به قدرت تیم مس سونگون ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: من تیم فولاد نوین را تنها رقیب برای صعود مستقیم می‌بینم، ولی به توانایی بچه‌های تیم خودمان نیز ایمان‌دارم.

بخشی‌زاده: تعطیلات فیفا دی بلای جان تیم ما شده است/ به قدرت تیم مس سونگون ایمان دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف بخشی‌زاده در مورد بازی فردای تیمش اظهار داشت: بدون شک بازی سخت و دشواری مقابل فولاد اهواز خواهیم داشت و من این تیم را تنها رقیب خودمان برای صعود مستقیم می‌بینم ولی به توانایی شاگردانم نیز ایمان‌دارم و قطعاً سطح توانایی آنها بالاتر از صحبت‌هاست و بدون دغدغه به سراغ این دیدار خواهیم رفت.

سرمربی مس سونگون ورزقان ادامه داد: تعطیلات فیفادی بلای جان تیم ما شده بود و خوشبختانه جام جهانی تمام شد تا به کوران مسابقات برگردیم و در این مدت نیز تمرینات ما به‌صورت مداوم ادامه داشت و بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و آماده این دیدار هستند.

بخشی زاده به توانایی‌های حریف این هفته مس سونگون گفت: فولاد اهواز کادر فنی پاداش و بازیکنان خیلی خوبی دارد و فوتبال خوبی هم‌بازی می‌کنند و کادر فنی در طول هفته بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌اند و بازیکنان را با شناخت کافی به میدان خواهیم فرستاد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول