اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

امام جمعه بناب از اینکه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم توجهی می‌شود، انتقاد کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه کمرنگ شود.

انتقاد از کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات بسیار مهم و بزرگ اسلام به شمار می‌آید، افرادی که این فریضۀ بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا نسبت به آن بی‌تفاوتند، گناهکارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان  با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام گفت: نباید با عملکرد ناصحیح خود شرایطی پیش آورد که آمریکا به زعم خود برای ایران اسلامی به فکر انتخاب رئیس جمهور باشد، ولی شعورتر و احمق‌تر از آنها کسانی که در داخل به آنها دل بسته‌اند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: امام رضوان‌الله تعالی علیه در کنار اینکه گفته‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند،  همانچه نیز گفته‌اند از تانک‌های دشمن نهراسید بلکه از خالی شدن مساجد بترسید.

باقری بنابی در ادامه اذعان داشت: اگر می‌خواهیم به سعادت و خوشبختی برسیم، تنها راه رسیدن به سعادت توجه به معنویات وارزش‌های دینی است و قطعا مسائل اقتصادی قابل حل زود گذر است.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: اقدامات نسنجیده ما باعث شده سفره‌های زیرزمینی خالی شده، آفات در باغات و مزارع افزایش یافته و فروش سموم باغات در شهر فراگیر شده است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول