اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تقی‌پور: با اتفاقات داوری‌ با کراپ، نگران بازی بعد هستم/ روی قهرمانی تمرکز کردیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد که در‌‌ بازی با تیم کراپ، زور تیمش به داوری نرسید.

تقی‌پور: با اتفاقات داوری‌ با کراپ، نگران بازی بعد هستم/ روی قهرمانی تمرکز کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل تقی‌پور بعد از بازی با کراپ اظهار داشت: ما اتفاقات این بازی را پیش‌بینی کرده بودیم و می‌دانستیم که قرار نیست نتیجه را صرفا، مسائل فنی تعیین کنند. جوسازی‌ها از هفته‌های پیش شروع شده بود. ولی ما به بچه‌ها گفته بودیم که فقط روی بازی تمرکز کنند. از همه آنها تشکر می‌کنم و خسته نباشید می گویم.

او افزود: طبق برنامه بازی را خوب شروع کردیم و دو گل‌ نیز پیش افتادیم. به یک باره اما ورق بازی برگشت. کارت‌های بی‌مورد و اخراج‌های بی‌دلیل تمرکز تیم را برهم زد ولی با این حال بازی را کنترل کردیم. نیمه دوم جور دیگری آغاز شد، جایی که دیگر حریف اصلی ما داخل زمین نه بلکه کنار زمین بود.

سرمربی مس سونگون تاکید کرد: هرچه نیمکت حریف فشار را بیشتر می‌کرد، داوری تاثیرگذازتر می‌شد. دیگر مهم نبود خطا را کدام تیم کرده چون در هر حال سوت به ضرر ما زده می‌شد و از این جا به بعد بود که دیگر زورمان به داوری نرسید و بازی کاملا از حالت فنی در آمد. من صراحتا اعلام می‌کنم که برای بازی بعدی هم‌ نگرانم. همه سه اخطاره‌های ما را هدف گرفتند‌. انگار با مهره‌های شطرنج بازی می‌کردند و ما بازی با این سبک را بلد نبودیم.

تقی‌پور در پایان با اشاره فاصله امتیازی مناسب تیمش در صدر یادآور شد: ‌برای بازی بعدی دستانمان را بستند ولی تیم غیرتمندی‌ داریم که با ۶ امتیاز اختلاف در صدر است و این در فاصله سه هفته مانده به پایان کار، چیز کمی نیست. روی جشن قهرمانی‌‌ تمرکز‌‌ کرده ایم و قهرمانی پنجم‌، هدیه ما به هواداران آذربایجان خواهد بود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول