اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تقی‌پور: بازیکنان جانانه جنگیدن و مقتدرانه پیروز شدند/ تشکر بابت تقدیر از رسول خطیبی

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با تمجید از شاگردان خود بابت پیروزی مقابل آنا صنعت قم گفت: بازیکنان مس سونگون مردانه جنگیدند و تا قطعی کردن پیروزی، دست از تلاش نکشیدند.

تقی‌پور: بازیکنان جانانه جنگیدن و مقتدرانه پیروز شدند/ تشکر بابت تقدیر از رسول خطیبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل تقی‌پور با تمجید از شاگردان خود بابت پیروزی مقابل آنا صنعت قم گفت: ابتدا از این تریبون یک بار دیگر حادثه اخیر را به مردم خوی تسلیت می گویم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط مناسب زندگی برای مردم زلزله زده فراهم شود. به تیم حریف خسته نباشید گفته و از بچه های خودمان هم تشکر می کنم که مردانه جنگیدند و تا قطعی کردن پیروزی، دست از تلاش نکشیدند.

وی افزود: شکست بازی قبل یک تلنگر به موقع برای بازیکنان بود تا بدانند برای قهرمانی باید تا لحظه آخر بجنگند. به خوبی روی ضعف های خود در طول هفته کار کرده و بحث روحی و روانی بچه ها را در اولویت قرار داده بودیم. خوشبختانه تدابیرمان جواب داد و این دیدار تعیین کننده را با برد پشت سر گذاشتیم.

سرمربی‌ مس سونگون ورزقان تاکید کرد: در نیمه اول تسلط کاملی بر بازی داشتیم و می توانستیم بیش از یک گل بزنیم. در نیمه دوم هم جز چند دقیقه که تمرکز خود را از دست دادیم و بازی مساوی شد در بقیه دقایق راضی کننده ظاهر شدیم. اوج کار‌ ما زدن دو گل بعد از مساوی شدن کار بود که نشان داد چه تیم منسجم و متحدی هستیم.

تقی پور در پایان خاطر نشان کرد: از آقای خطیبی و هیئت مدیره محترم که امروز هم کنار ما بودند و دلگرممان کردند صمیمانه ممنونم. این برد را نیز به همه هواداران عزیزی که در طول هفته فقط به ما دلگرمی دادند تقدیم می کنم و خدا را شاکرم که بعد حق خوری هفته قبل، این بار ما را شرمنده مردم آذربایجان نکرد.

سرمربی فوتسال مس سونگون ورزقان درخاتمه گفت از مدیریت باشگاه میزبان هم نهایت تشکر را بابت تقدیر از مدیر عامل باشگاه مس سونگون در حاشیه این دیدار، داریم که واقعا اقدامی فرهنگی و پسندیده بود.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول