اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بخشی‌زاده: بازیکنان جانشین عالی بودند

بخشی زاده گفت: این اولین دیدار ما بعد از تعطیلات بود ولی حریف ما هفته گذشته نیز بازی کرده بود و ما برتری خود را امروز دیکته کردیم.

بخشی‌زاده: بازیکنان جانشین  عالی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف بخشی‌زاده سرمربی تیم مس سونگون در خصوص پیروزی تیمش گفت: بعثت تیم‌جوان و پر سرعتی است و ما میدانستیم مقابل این تیم کار سختی خواهیم داشت ولی با شناختی که از حریف داشتیم، بچه‌ها به خوبی برنامه‌های خواسته شده را در زمین پیدا کردند و به تک تک آنها خسته نباشید می‌گویم.

بخشی زاده با اشاره به آغاز نیم فصل دوم و شرایط بازیکنانش گفت: ما به خاطر حذف ماشین سازی از جدول لیگ دو، یک بازی در جدول عقب هستیم ولی خدا را شکر که توانستیم اختلاف ۲ امتیازی را با یک بازی کمتر حفظ کنیم. این دیدار اولین دیدار ما بعد از تعطیلات بود ولی حریف ما هفته گذشته نیز بازی کرده بود و در شرایط بازی بهتری قرار داشت ولی ما با تمامی این شرایط برتری خود را دیکته کردیم.

سرمربی مس سونگون در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: ما برای این دیدار دو بازیکن اصلی خود گردانی و بهمن کامل را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نداشتیم ولی بازیکنان جایگزین عالی کار کردند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول