اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بخشی زاده: قهرمانی فوتسال الهام بخش فوتبال مس بود

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان گفت: قهرمانی تیم فوتسال الهام بخش برای تیم فوتبال بود تا موفقیت فوتسالی ها را در فوتبال این باشگاه را تکرار کنیم.

بخشی زاده: قهرمانی فوتسال الهام بخش فوتبال مس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف بخشی زاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در خصوص قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه گفت: این قهرمانی فراتر از یک قهرمانی بود و تبریک می گویم به مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم که توانستند با تمام ناعدالتی هایی که در هفته های پایانی در حق آنها شده بود، جشن قهرمانی زودهنگامی برای مردم آذربایجان داشته باشند و این قهرمانی الهام بخش برای تیم فوتبال بود تا موفقیت فوتسالی ها را در فوتبال این باشگاه را تکرار کنیم.
 
بخشی زاده ادامه داد: من خسته نباشید می گویم به آقایان رسول خطیبی و اسماعیل تقی‌پور که تمامی فشار های خارج از باشگاه را تبدیل به فرصتی برای قهرمانی کردند و نشان دادند که می‌شود با یک کادر فنی بومی هم قهرمان ایران شد. در ابتدای فصل آقای خطیبی با افزایش تیم ها و استفاده از سرمربیان بومی در تمامی تیم‌ها، فشار زیادی را تحمل کرد اما با مدیریت و حمایت در نهایت ثابت کرد که با مجموعه بومی هم می‌توان قهرمان شد.
 
بخشی زاده در خصوص دیدار هفته شانزدهم تیمش مقابل اورکی اسلامشهر گفت: اورکی تیم جوانی دارد و شرایط جدولی ایجاب می‌کند که انتحاری بازی کنند و ما کار سختی خواهیم داشت و ما هم برای این بازی علی فتحی را به دلیل داشتن چهار کارت بودن در اختیار نداریم ولی بچه های جایگزین آماده هستند و تلاش می‌کنیم به مناسبت پنجمین ستاره فوتسالی، ما هم پنجمین برد پیاپی را بدست بیاوریم و  پاسخی به زحمات مدیریت ‌و حمایت های مردم باشد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول