اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واکنش پلیس به قتل مداح تبریزی و خادم حرم به ضرب گلوله

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص جسد فردی میانسال در پارک ائل باغی تبریز بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده شد مقتول با سلاح گرم به قتل رسیده و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

واکنش پلیس به قتل مداح تبریزی و خادم حرم به ضرب گلوله

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شد.

جنازه این مداح پس از ارتکاب جرم توسط قاتل یا قاتلین در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی رها شده بود که توسط نگهبانان محل پیدا شده است. 

در همین ارتباط تیم ویژه ای متشکل از افسران اداره آگاهی تبریز و مقامات قضایی به دستور دادستان تبریز به صورت ویژه پیگیر چند وچون این جنایت هستند تا عامل یا عاملان این جنایت دستگیر شوند و انگیزه قاتل یا قاتلان مشخص شود.


ابراهیم محمودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز نیز گفت: پلیس استان در ساعت ۱۶.۳۰مورخه ۲۶ بهمن از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع کشف جسد فرد میانسالی در پارک ائل باغی تبریز مطلع که بلافاصله اکیپ ویژه ای از پلیس آگاهی و عوامل کلانتری در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول به هویت معلوم با سلاح گرم به قتل رسیده و احتمالا در این محل رها شده است.

وی افزود: با هماهنگی و دستور بازپرس ویژه قتل شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار این پلیس قرار گرفته که نتیجه تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این باره  اظهارداشت: مرحوم هابیل آفاق آذر با حدود ۴۵ سال سن از مداحان خوش‌خوان و خوش صدای تبریز بود که متولد منطقه حجتی تبریز هم بود. او خادم حرم حضرت معصومه (س) هم بود.

وی افزود: او برای مداحی سفرهای متعددی هم به کشورهای ترکیه و آذربایجان داشت.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول