اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رسول خطیبی: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی کشور بود

بازیکن سابق تیم ملی کشور گفت: بهترین گزینه ممکن برای هدایت تیم ملی امیر قلعه‌نویی بوده و فدراسیون فوتبال به درستی وی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد.

رسول خطیبی: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی کشور بود

رسول خطیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در بین مربیان داخلی امیر قلعه‌نویی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشور بوده و حضور یک سرمربی داخلی در راس تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: قلعه‌نویی هم شناخت کافی از فوتبال ایران و بازیکنانش داشته و از لحاظ نتایج هم مربی رزومه‌داری است و قطعا شاهد نتایج خوبی در تیم ملی با هدایت ایشان خواهیم بود.

خطیبی که خود از بازیکنان تیم ملی در زمان هدایت قبلی قلعه‌نویی بود، تصریح کرد: بعد از ناکامی ایران در جام جهانی آلمان، قلعه‌نوعی به خوبی تیم ملی را متحول کرده بود و در جام ملت‌های 2007 تیم ملی ایران با بدشانسی از دور مسابقات حذف شد، اما متاسفانه حضور وی در تیم ملی کوتاه مدت بود.

خطیبی افزود: وظیفه تمامی جامعه فوتبال کشور حمایت از سرمربی تیم ملی بوده و انتخاب قلعه‌نویی ‌ بعد از یک دهه حضور مربیان خارجی در راس تیم ملی، حقانیت و مظلومیت مربیان داخلی را ثابت خواهد کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول