اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

میرهاشم حسینی: به سنت‌های دیرینه نوروز پایبندم/ به سنی رسیدم که باید عیدی بدهم

تکواندوکار المپیکی آذربایجان‌شرقی گفت: دیگر به سنی رسیدم که باید بیشتر عیدی بدهم.

میرهاشم حسینی: به سنت‌های دیرینه نوروز پایبندم/ به سنی رسیدم که باید عیدی بدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایام عید برای ورزشکاران اکثر رشته‌های ورزشی با تمرین و اردو همراه است و کمتر ورزشکاری در ایام نوروز تمرینات خود را تعطیل می‌کند.

میرهاشم حسینی تکواندوکار المپیکی آذربایجان‌شرقی به همراه امیرمحمد بخشی از روز دوم فروردین در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات جهانی، آسیایی و بازی‌های آسیایی انجام می‌دهند.

دارنده مدال طلا و نقره جهانی در مورد نوروز و اولین عیدی سال نیز چنین می‌گوید: نوروز برای برای من نماد زنده شدن دوباره طبیعت است. در مورد اینکه از چه کسی عیدی می‌گیرم باید بگویم، الان دیگر به سنی ‌رسیدیم که بیشتر بایدعیدی بدهیم تا بگیریم.

میرهاشم در مورد خاطرات نوروزی اش می‌گوید: خاطرات ورزشی زیادی از ایام نوروز دارم، چون چند سالی هست که تقریبا از اولین روزهای عید و سال جدید در اردو هستم و همین اردو و تمرین‌ها و تلاش‌های مداوم، ‌به نوعی خاطره هستند.

ملی‌پوش میانه‌ای تکواندو کشور در مورد آیین نوروز هم بیان داشت: همیشه سعی کردم به سنت‌های دیرینه‌مان پایبند باشم، ولی عقیده دارم باید هر روز ما نوروز باشد و از حال هم همیشه جویا باشیم نه فقط در نوروز حال هم را بپرسیم.

میرهاشم در مورد کمکش به خانواده در کارهای قبل از عید و خانه تکانی می‌گوید: من هنوز متاهل نشدم و خانه مستقل ندارم و چون تمام وقت در اردو هستم؛ قطعا نمی‌توانم به مادرم در خانه تکانی و کارهای عید کمک کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی در مورد برنامه‌اش در سال جدید نیز گفت: اولویت من همیشه تکواندو بوده و از اول سال هم در محور تکواندو برنامه‌ریزی کرده و امیدوارم امسال بتوانم در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی بدرخشم و هم‌وطنانم را خوشحال کنم.

میرهاشم حسینی در پایان یادآور شد: عید باستانی نوروز را خدمت مردم شریف و بزرگوار استان اذربایجان‌شرقی تبریک می‌گویم امیدوارم امسال بهترین برای ورزش استان و کشور باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول