اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مربی که قهرمان آسیا و جهان تحویل می‌دهد

فلاحی‌راد مربی تکواندو آذربایجان‌شرقی تخصص‌ وی تحویل قهرمان آسیا و جهان است.

مربی که قهرمان آسیا و جهان تحویل می‌دهد

حسن فلاحی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: سطح مسابقات نوجوانان آزاد قهرمانی کشور در اوزان مسابقات متفاوت بود و می‌توانم وزن منهای 78 کیلوگرم را بهترین برگزار شده، عنوان کنم.

وی که دو شاگردش در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا شدند، افزود: رادین زینالی در مسابقات نونهالان آسیا و جهان هم به مقام قهرمانی دست یافته و در رده نوجوانان هم کار خود را با طلا آغاز و تمامی حریفانش را مغلوب کرد. همچنین صدرا مقدمی که سابقه قهرمانی ایران را داشت؛ موفق به کسب مدال طلا در رده سنی نوجوانان شد.

فلاحی‌راد تصریح کرد: ‌به نظر من رادین و صدرا در مسابقات آسیایی هم شانس اول کسب مدال طلا بوده و امیدواریم روند موفقیت‌های خود را ادامه دهند.

وی در مورد عملکرد سایر شاگردانش در این مسابقات گفت: در وزن 68 کیلوگرم امیرمهدی اصلانی هم شانس مدال داشت که در پای سکو به رادین خورده و حذف شد، وگرنه تا فینال مسابقات می توانست بالا رود.

مربی سابق تیم ملی تکواندو کشور گفت: در این دوره بین آقایان فیروز جلیلی، قاسم جلیلی، فرهاد نریمانی، اکبر قهرمانی، فرشاد فروغی‌کیا، علیرضا شکوری و من که به عنوان مربی از آذربایجان‌شرقی در این مسابقات حضور داشتیم؛ یک اتحاد و همدلی ایجاد شده بود و همه افراد نامبرده به یک دیگر کمک کردند و من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، سعید رجبی، عرفان ناظمی، رادین زینالی تعدادی از شاگردان استاد فلاحی راد هستند که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی، آسیایی، بازی های آسیایی و مسابقات بین‌المللی و قهرمانی کشور را در کارنامه دارند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول