اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قربانی: امیدوارم تیراندازی آذربایجان‌شرقی به روزهای پرفروغ خود بازگردد

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: استان آذربایجان‌شرقی زمانی سرآمد تیراندازی کشور بود.

قربانی: امیدوارم تیراندازی آذربایجان‌شرقی به روزهای پرفروغ خود بازگردد

مرتضی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیراندازی تخصصی‌ترین رشته ورزشی بوده و نتایج مسابقات این رشته را دهم و صدم میلی‌مترها تعیین می‌کند، از این‌رو در آموزش این رشته باید دقت بیشتر صورت و از مربیان مجرب بهره گرفته شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی زمانی سرآمد استان‌های دیگر در این رشته بود که متاسفانه برای مدتی تیراندازی در این استان به حالت راکد درآمده و با انتخاب خانم فریمان که از قهرمانان به نام این رشته هستند، امیدوارم تیراندازی آذربایجان‌شرقی به دوران پرشکوه خود بازگردد.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی کشور ابراز کرد: هیات تیراندازی استان آذربایجان‌شرقی از کادر جوان و‌ با انگیزه‌ای تشکیل شده و با کمک پیشکسوتان این رشته ورزشی تلاش‌های بسیار خوبی در رشد و توسعه ورزش تیراندازی انجام می‌دهند، در این استان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم در آینده بیشتر از بیش از تیراندازی استان آذربایجان‌شرقی خواهیم شنید.

مرتضی قربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه ده هزار شهید آذربایجان، بیان داشت: با توجه به تعداد مدالی که در مسابقات المپیک و جهانی رشته تیراندازی توزیع می‌گردد باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود تا در آینده بتوانیم مدال‌های بیشتری را برای کشور کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه افزود: انتظار دارم با حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان آذربایچان شرقی به شکلی برنامه‌ریزی گردد که در آینده تعداد ورزشکاران بیشتری در اردوهای ملی و ترکیب تیم‌های ملی از استان آذربایجان‌شرقی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول