اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت زمین‌های خاوران از زبان شهردار تبریز

شهردار تبریز از شهروندان به سبب معارضات ۲۰ ساله زمین‌های شهرک خاوران عذرخواهی می‌کنم.

آخرین وضعیت زمین‌های خاوران از زبان شهردار تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار  امروز در سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۹ برگزار شد، اظهار کرد: از شهروندان به سبب معارضات ۲۰ ساله زمین‌های شهرک خاوران عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم با برطرف شدن مسأله گامی موثر جهت حل مشکلات شهروندان برداشته شود.

وی با بیان اینکه فازهای اول و دوم مسکن خاوران اولویت کاری شهرداری محسوب می‌شود و تصمیم گرفته‌ایم با تمرکز بر این ۲ فاز، موضوع زمین‌های خاوران را به نتیجه برسانیم، گفت: سال گذشته قول مساعد دادیم که موضوع زمین‌های فازهای اول و دوم خاوران را حل کنیم که طی این مدت، بیشترین زمان و انرژی برای این منطقه اختصاص داده شده است.

 وی همچنین یادآور شد: استعلامات لازم درباره نسق و مشخصات این زمین‌ها آغاز شده است.

شهردار تبریز بیان داشت: در روزهای آتی جلساتی با نمایندگان منطقه خاوران و نمایندگان سیستم‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: پس از بررسی دقیق به الگویی مشخص در خصوص نحوه بررسی و تعیین معیار می‌رسیم تا فرآیند به شکل مطلوبی انجام شود.

هوشیار با تأکید بر ضرورت شفاف‌سازی و زمان‌بندی، ابراز امیدواری کرد: با همکاری ذی‌نفعان و ارگان‌های مرتبط این فرآیند به شکل موفقیت‌آمیزی به پایان رسیده و تأثیر مثبت خود را بر روی رونق منطقه خاوران نشان دهد.

وی با بیان اینکه بعد از پیگیری سال قبل از اردیبهشت سال‌جاری موضوع بازنگری طرح به شهرداری ابلاغ شده، گفت: اطلاع داده بودیم از ابتدای تیرماه در رابطه با اراضی فاز اول کار جلسات شروع شده است. 

شهردار تبریز با بیان اینکه می خواهیم تعیین تکلیف به صورت شفاف انجام گیرد، گفت: سه نفر به نمایندگی از ذی‌نفعان به همراه کارشناسانی از اداره مرتبط نظارتی در جلسات بررسی حضور داشته و در جریان امور قرار گیرند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن این فرآیند به پایان می‌رسد، چراکه شهرداری نیز خواهان رونق در شهرک خاوران است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول