اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سقوط اخلاق در هواپیما/ اخراج پزشک از هواپیما به بهانه کرونا!

مسافرین پرواز شماره ۵۸۷۲ هواپیمایی وارش که در ساعت ۲۰:۱۵ از تهران عازم بوشهر بود، شاهد پدیده عجیبی بودند.

سقوط اخلاق در هواپیما/ اخراج پزشک از هواپیما به بهانه کرونا!

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شب گذشته اتفاق عجیبی در پرواز هواپیمایی تهران به بوشهر رقم خورد و پزشک متخصص بیهوشی توسط کادر پرواز از هواپیما اخراج شد.

دکتر غزاله خائف متخصص بیهوشی در گفتگو با خبرنگار فارس در تشریح این اتفاق اظهار داشت: شب گذشته کارت پرواز تهران به بوشهر را دریافت کردم و  سوار بر هواپیمای شماره ۵۸۷۲ وارش شدم.

وی افزود: وقتی وارد هواپیما شدم، تقریباً همه صندلی‌ها پر بود و تمهیدات ویژه پیشگیری از کرونا رعایت نشده بود که نسبت به عدم رعایت فاصله اجتماعی در پرواز خیلی محترمانه به مهماندار اعتراض کردم.

این پزشک بوشهری گفت: اما مهماندار این شرکت هواپیمایی، بنده را نادان و بی‌سواد خطاب کرد و وقتی با نهایت احترام، خود را پزشک متخصص بیهوشی معرفی کردم، صحنه را ترک کرد ولی در کمتر از چند دقیقه، با گروهی چهار نفره و خانم کم سن و سالی که خود را سرمهماندار معرفی کرد، به سراغ من آمدند و با توهین و برخورد تند، بنده را از هواپیما اخراج کردند.

پس از اخراج پزشک متخصص بوشهری از هواپیما و اوج گرفتن هواپیما، مسافرین علت و اعتراض خود را از این برخورد ناشایست به کادر پرواز هواپیما اعلام می‌کنند که با پاسخ سربه‌هوای کادر هواپیما مواجه می‌شوند.

خائف با اشاره به توهین کادر پرواز تصریح کرد: بنده خواستار عذرخواهی و برخورد قانونی با عوامل و کادر پرواز این شرکت هواپیمایی بوده و حق پیگیری این توهین را خواهم داشت.

ساکت نخوایم نشست

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تایید این اقدام شرکت هواپیمایی گفت: خانم دکتر خائف متخصص بیهوشی بیمارستان گناوه به جرم اعتراض به عدم رعایت فاصله اجتماعی مناسب توسط کادر پروازی شرکت تازه تأسیس وارش از پرواز شب گذشته تهران _بوشهر از هواپیما اخراج شده است.

وی افزود: خلبان و کادر پروازی این هواپیما به یاد داشته باشند هم‌وطنان ما از مدافعان سلامت مثل یک قهرمان تجلیل می‌کنند .ما تا تنبیه این گروه پروازی و این شرکت ساکت نخواهیم نشست.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول