اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

گلایه‌های پزشک اخراج شده از هواپیما

خانواده متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه با نوشتن متنی مراتب و گلایه‌های خود را اعلام کردند.

گلایه‌های پزشک اخراج شده از هواپیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  خانواده دکتر غزاله خائف متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه با نوشتن متنی مراتب و گلایه خود را نسبت به اقدام ناپسند کادر هواپیمایی شرکت وارش که چندی پیش موجب اخراج متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه از پرواز شد ابراز داشتند.

در این متن که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در بوشهر قرار گرفته آمده است، از مسئولان مربوطه خواسته شده که به این موضوع ورود کنند.

به گزارش فارس، چندی پیش  اتفاق عجیبی در پرواز هواپیمایی تهران به بوشهر رقم خورد و پزشک متخصص بیهوشی توسط کادر پرواز از هواپیما اخراج شد.

خائف با اشاره به توهین کادر پرواز تصریح کرد: بنده خواستار عذرخواهی و برخورد قانونی با عوامل و کادر پرواز این شرکت هواپیمایی بوده و حق پیگیری این توهین را خواهم داشت.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تایید این اقدام شرکت هواپیمایی گفت: خانم دکتر خائف متخصص بیهوشی بیمارستان گناوه به جرم اعتراض به عدم رعایت فاصله اجتماعی مناسب توسط کادر پروازی شرکت تازه تأسیس وارش از پرواز شب گذشته تهران _بوشهر از هواپیما اخراج شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول