سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹

استانها  /  بوشهر

۰

ارتقا درگاه‌های غیرحضوری در مخابرات ایران برای رضایتمندی مشتریان

از دیگر عوامل بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص‌هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه‌های غیرحضوری است که در حال باز تعریفی جدید از این شاخص‌ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

ارتقا درگاه‌های غیرحضوری در مخابرات ایران برای رضایتمندی مشتریان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید سلطانی صبح امروز در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: با ارائه طرح‌های مختلف در مخابرات ایران به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: مزیت این طرح‌ها این است که ضمن افزایش سهم بازار به مشترکین مخابرات، با ایجاد تنوع در خدمات، قدرت انتخاب بیشتری نیز به مشتریان داده شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان می‌شود برای ما مهم است و با ایجاد کارگروه‌هایی در شرکت مخابرات ایران، به شکل هفتگی یک سری شاخص‌ها در این بخش بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان مخابرات، بهبود شاخص‌های کیفی شبکه مانند Paket Loss ،paye Load Time ،Latency، Jitter را دنبال می‌کنیم.

سلطانی ادامه داد: از دیگر عوامل بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص‌هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه‌های غیرحضوری است که در حال باز تعریفی جدید از این شاخص‌ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول