اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تذکر به وزیر صمت/ مردم سیل‌زده دشتستان سیمان برای ساخت خانه ندارند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ارسال تذکری کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن انتقاد از کمبود سیمان در دشتستان و استان بوشهر، بر لزوم حل فوری تامین سیمان مورد نیاز مردم تاکید کرد.

تذکر به وزیر صمت/ مردم سیل‌زده دشتستان سیمان برای ساخت خانه ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ارسال تذکری کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن انتقاد از کمبود سیمان در دشتستان و استان بوشهر، بر لزوم حل فوری تامین سیمان مورد نیاز مردم تاکید کرد.

رضایی در تذکری کتبی به علیرضا رزم‌حسینی عنوان کرد: طی ماه‌های اخیر مردم شهرستان دشتستان و استان بوشهر با مشکل کمبود شدید سیمان مواجه بوده‌اند به طوری که باعث ایجاد بازار سیاه سیمان و افزایش قیمت آن شده است و همچنین پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها و جبران خسارت‌های سیل سال گذشته دشتستان به خاطر کمبود سیمان دچار اختلال شده است.

در ادامه این تذکر آمده است: این در حالی است که یک کارخانه بزرگ سیمان در دشتستان فعالیت می‌کند و این سوال در افکار عمومی شکل می‌گیرد که چرا با وجود کارخانه سیمان دشتستان(با بیش از سه هزار تن تولید روزانه) این شهرستان از کمبود سیمان رنج می‌برد. انتظار می‌رود که در اسرع وقت نسبت به تامین سیمان مورد نیاز مردم و پروژه‌های عمرانی اقدام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول