اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شهرداری بوشهر به فکر دریافت عوارض از دستگاه‌ها باشد تا مردم!

از برنامه‌های مهم جهت دریافت عوارض شهرداری از دستگاه‌ها بر اساس آیین‌نامه نحوه وضع و وصول عوارض توسط شوراها بایستی منطبق بر ضوابط قانونی بدون مسامحه و رانت‌خواری در اجرای قوانین باشد. کما اینکه شهرداری بوشهر باید ابتدا به به فکر دریافت عوارض از ادارات باشد تا مردم!

شهرداری بوشهر به فکر دریافت عوارض از دستگاه‌ها باشد تا مردم!

شهناز پولادی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به مهم‌ترین وظایف شورای شهر در بوشهر اظهار داشت: مهم‌ترین وظایف شورای شهر تسریع در برقراری خط راه‌آهن بوشهر و اتصال آن به استان فارس و همچنین توسعه صنعت کشاورزی و صنعت گردشگری باتوجه‌به ظرفیت‌های بسیار خوب ساحل بوشهر و تأسیس تصفیه‌خانه پسماند شهری و اصلاح سیستم فاضلاب شهری می‌باشد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص شفافیت در شورای شهر بوشهر گفت: اولین اقدام در راستای شفافیت در اختیار گذاردن صورت‌حساب اموال خود به دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین گزارش شفاف عملکرد شورای شهر به‌صورت ماهانه به مردم بوشهر خواهد بود.

دریافت عوارض شهرداری از دستگاه‌ها

وی با بیان اینکه باید دریافت عوارض از دستگاه‌ها در اولویت باشد، گفت: از برنامه‌های مهم جهت دریافت عوارض شهرداری از دستگاه‌ها بر اساس آیین‌نامه نحوه وضع و وصول عوارض توسط شوراها بایستی منطبق بر ضوابط قانونی بدون مسامحه و رانت‌خواری در اجرای قوانین باشد. کما اینکه شهرداری بوشهر باید ابتدا به به فکر دریافت عوارض از ادارات باشد تا مردم!

وی بیان داشت: از برنامه‌های مهم جهت تفریح سالم و افزایش نشاط عمومی توسعه ورزش‌های همگانی، توسعه برنامه‌های بومی و فرهنگی شهر بوشهر، افزایش تفرجگاه‌های ساحلی بر اساس فرهنگ اصیل بوشهر می‌باشد.

بودجه ورزشی شهرداری فقط برای دو تیم نیست

پولادی با بیان اینکه اعتبارات ورزشی شهرداری بوشهر برای تیم‌های ورزشی بایستی کاملاً عادلانه باشد، خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه شهرداری به دو تیم ورزشی فوتبال بایستی به نحوی باشد که در عین حالی که رقابت سالمی را بین سایر ورزش‌ها ایجاد می‌کند نبایستی منجر به متوقف شدن و رکود سایر ورزش‌ها در سطح استان شود.

مناسب سازی معابر و منازل معلولین

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به مناسب‌سازی معابر بوشهر برای معلولین گفت: تخصیص اعتبار برای مناسب‌سازی معابر و منازل معلولین و همچنین برنامه‌های گردشگری خاص معلولین بایستی در برنامه‌های شورای شهر قرار گیرد.

فضایی که سبز نشد

وی با اشاره به نبود فضای سبز مناسب و کافی برای شهروندان بوشهری بیان کرد: باتوجه‌به اینکه بسیار از مناطق شهری از جمله شهر بوشهر بر روی کمربند خشک جهانی قرار دارد، ایجاد یک فضای سبز پایدار باید منطبق بر ویژگی‌های اکولوژیک شهر بوشهر به‌گونه‌ای باشد که تمامی عوامل و محدودیت‌ها در طراحی و احداث آن لحاظ شده باشد، از شرایط اقلیمی و زیستی کاملاً تبعیت کند و نیاز به نگهداری و آبیاری مداوم نداشته باشد زیرا آب محدودکننده‌ترین پارامتر در توسعه و ایجاد فضای سبز است و در این راستا شناخت گونه‌های بومی و سازگار بدون آسیب به سفرهای آب زیرزمینی و خلل به زیرساخت‌های ساختمانی و پیاده‌رو بایستی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول