اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خسارت 300 میلیاردی به لنج‌های حادثه دیده در حریق بندر گناوه

فرماندار شهرستان گناوه گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به این لنج‌های حادثه دیده در آتش سوزی خور بندر گناوه خسارت وارد شده ولی صدمه جانی به کسی وارد نشده است.

خسارت 300 میلیاردی به لنج‌های حادثه دیده در حریق بندر گناوه

غلامرضا مهرجو در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه با اشاره به جزئیات آتش سوزی در خور بندر گناوه اظهار داشت: ساعت حدود پنج صبح امروز، پنج فروند لنج در خور بندر گناوه دچار آتش سوزی شدند که چهار فروند لنج به طور کامل در آتش سوخت و یک فروند لنج نیز بخشی از آن سوخت.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: لنج‌های حامل بار از دبی که در آتش سوختن منتظر اجازه ورود برای تخلیه محموله‌های تجاری بودند که به‌ صورت کامل طعمه حریق شدند.

وی بیان داشت: بر اساس بررسی‌های اولیه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شناورها وارد شده ولی صدمه به کسی وارد نشده است.

 مهرجو گفت: در این عملیات آتش‌نشانی‌های گناوه، شهرداری و شرکت نفت امام حسن، آتش‌نشانی ایستگاه چهار روستایی، شرکت نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا، اداره بندر گناوه، آتش‌نشانی بندر ریگ و شناور آتش‌خوار خارگ برای مهار آتش تلاش کردند.

فرماندرا شهرستان گناوه بیان داشت: این حادثه چهار ساعت به طول انجامید و علت حادثه همچنان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول