اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

قطع برق، علت کمبود سیمان/ خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است

مدیرعامل سیمان دشتستان گفت: با عاملینی که سیمان را به مناطق همجوار منتقل می‌کنند به صورت نامحسوس و کنترل شده برخورد می‌شود.

قطع برق، علت کمبود سیمان/ خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایرج موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه صنایع سیمان دشتستان به همراهی اصحاب رسانه به دنبال شکل‌گیری اتاق شیشه‌ای و شفافیت است که در همین راستا هر ۳ ماه، فعالیت خود را به اطلاع عموم مردم خواهد رساند.

مدیرعامل سیمان دشتستان عنوان کرد: قطعی برق در چند هفته گذشته باعث شد چرخه تولید در مقطعی تعطیل و  تنش‌هایی در سراسر کشور اتفاق بیفتد.

وی افزود: در همین راستا به‌دلیل خاموشی کوره و کاهش تولید شرکت سیمان دشتستان روزانه بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان دچار زیان شده است.

موسوی گفت: سیمان به تازگی وارد بورس کالا شده تا بتواند به این وسیله دست واسطه‌ها و دلال‌ها را قطع کند؛ ارائه سیمان در بورس کالا باعث می‌شود نهادهای نظارتی بدانند که چه تعداد سیمان، با چه قیمتی و چگونه به فروش رسیده است همچنین به طور واضح قابل رصد باشد.

این مقام مسؤول بیان کرد: شرکت سیمان دشتستان در هفته ۱۰ هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه می‌کند و در شرایط فعلی با توجه به نیاز استان و شهرستان دشتستان اولویت مجموعه صنایع سیمان تامین نیازهای داخل است و صادرات را به حداقل رسانده‌ایم.

وی تصریح کرد: در راستای مسؤولیت اجتماعی در دو سال اخیر دغدغه اصلی مجموعه صنایع سیمان دشتستان جبران کمبودات کادر درمان و بیمارستان‌ها است و در همین زمینه کمک‌هایی به طور مستمر دستور کار ما قرار می‌گیرد.

موسوی ابراز کرد: شرکت سیمان دشتستان در راستای اهداف زیست‌محیطی حرکت می‌کند و به دنبال این هستیم با تامین منابع مالی لازم از طریق بانک‌ها و منابع شرکت، سیستم فیلتراسیون شرکت را تعویض کنیم تا آلایندگی‌ها به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان اظهار کرد: قطع برق باعث شد اعتبار ما در بین مشتریان داخلی و خارجی خدشه‌دار شود چراکه نتوانستیم به تعهداتمان عمل کنیم.

این مقام مسؤول تاکید کرد: از نظر کیفی سیمان دشتستان در بین شرکت‌های استان رتبه یک را داراست؛ اولویت ما تهیه سیمان برای پروژه‌های دولتی استان و شهرستان است.

وی توضیح داد: یکی از دغدغه‌های شرکت سیمان دشتستان تامین نیاز بازار استان و شهرستان است؛ با عاملینی که سیمان را به مناطق همجوار منتقل می‌کنند به صورت نامحسوس و کنترل شده برخورد می‌شود.

موسوی ادامه داد: تا قبل از ورود سیمان به بازار بورس در زمینه فروش داخلی ضررهای زیادی دچار شده‌ایم چراکه هزینه‌های برق، حمل و نقل و برخی موارد افزایش چشمگیری داشت اما اکنون با ورود سیمان به بازار بورس علاوه بر شفافیت، قیمت سیمان تولیدی شرکت به عدد واقعی خود رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول