اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نبود آمبولانس در «شبانکاره» دشتستان/مسؤولان: یک هفته صبر کنید

این روزها دغدغه های زیادی از مردم بخش شبانکاره در ارتباط با وضعیت یکی از آمبولانس های این منطقه مطرح می شود و صحبت های دو گانه برخی مسئولان باعث گلایه های زیادی شده است.

نبود آمبولانس در «شبانکاره» دشتستان/مسؤولان: یک هفته صبر کنید

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان: یکی از برنامه های دولت ها باید توجه به زیر ساخت های درمانی در مناطق کمتر توسعه یافته باشد و یکی از معضلات شهرهای جدید عدم توازن و نبود مراکز مناسب بهداشتی و درمانی است که به مراتب با رشد جمعیت مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

این روزها مردم بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان با جمعیت بیش از ۲۳ هزار نفری از کمبود آمبولانس در این منطقه گلایه‌مند هستند و در همین راستا خبرنگار فارس به پیگیری مطالبات مردم می‌پردازد.

علی ۵۵ ساله یکی از اهالی ساکن شهر شبانکاره در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: چندین ماه است که آمبولانس اورژانس جاده ای این شهر خراب است و آمبولانس بیمارستان محلی شهدا شبانکاره باید در هر دو محل فعالیت کند و طبق قانون باید آمبولانس در درمانگاه استقرار داشته باشد و بعد از گذشت چندین ماه خبری از آمبولانس نیست.

یکی دیگر از جوانان شبانکاره ای ابراز کرد: مسؤولان محلی چندین ماه قول امروز و فردا داده اند  اگر ماشین خراب است واقعا چرا بعد از چند ماه نباید خبری باشد؛ این مسئله یکی از نیازهای اساسی و حیاتی می‌باشد.

عبدالرحیم دادجو در ارتباط با وضعیت آمبولانس اورژانس جاده ای شبانکاره ابراز داشت: این آمبولانس در استان اصفهان به همراه تعدادی دیگر از دستگاه‌های ما قرار دارد و طی هفته‌های آینده پس از تایید مسؤول حمل و نقل در صورت سلامت خودرو به شبانکاره برای خدمت رسانی به مردم منتقل خواهد شد.

 رئیس پایگاه اورژانس جاده ای استان خاطر نشان کرد: در این چند مدت اخیر تمامی تلاشمان را کردیم تا برای بیماران در صورت نیاز به آمبولانس مشکلی ایجاد نشود و از صبر و شکیبایی مردم و پیگیری اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. 

ماریا خویش دوست در گفتگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: آمبولانس پایگاه جاده ای شبانکاره در ماه های گذشته دچار مشکل شد که با رایزنی های صورت گرفته اعتبار لازم با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تامین شد و طی گفتگوها هفته آینده این خودرو به ناوگان شهرستان برای ادامه خدمات رسانی از استان اصفهان بر می‌گردد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: در این مدت آمبولانس بیمارستان محلی شهدای شبانکاره در پایگاه جاده ای امداد رسانی کرد و در صورت نیاز و رخ دادن مشکلی، از ظرفیت آمبولانس شهرهای همجوار استفاده شد و مشکل خاصی برای مردم بخش شبانکاره پیش نیامده و سرعت و خدمات رسانی به نحو مطلوب صورت گرفت و تاکنون شکایتی به صورت رسمی به شبکه بهداشت دشتستان در این ارتباط نداشته ایم و مردم می توانند گلایه های خود را با سامانه ۱۹۰ برای رسیدگی در میان بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول