اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تکلیف تقاطع غیرهمسطح «شهید سلیمانی» بوشهر مشخص شد

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: برگزاری مناقصه تقاطع شهید سلیمانی و انتخاب پیمانکار آن خبر داد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به این پروژه شاخص در مرکز استان اختصاص داده شود.

تکلیف تقاطع غیرهمسطح «شهید سلیمانی» بوشهر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وحید نیک روش امروز در گفتگو با خبرنگاران از آغاز فاز دوم گذر سرتل به نیروگاه خبر داد و اظهار داشت: گذر سرتل به تنگک توسط شهرداری تبدیل به دو فاز شده که فاز اول ۲ کیلومتر از ابتدای سرتل به سمت آرامستان و فاز دوم ۱.۸ کیلومتراز تنگک سوم به سمت سرتل می‌باشد که پیمانکار فازدوم آن با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان انتخاب شده و با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه آغاز و بزودی مناقصه فاز اول انتخاب پیمانکار برگزار می‌شود.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: آسفالت کوچه‌ها و معابر یکی از مطالبات جدی شهروندان است که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت منطقه ۲ (جنوبی) و پنج میلیارد جهت منطقه ۱ (شمالی) اختصاص داده شده و پیمانکار دو پروژه مشخص و آسفالت کوچه‌های تعیین شده بزودی شروع می‌شود.

وی از برگزاری مناقصه تقاطع شهید سلیمانی و انتخاب پیمانکار آن خبر داد و گفت: این پروژه به یک دغدغه جدی شورا و شهروندان تبدیل شده بود.

نیک روش مبلغ پیمان این تقاطع را ۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به این پروژه شاخص در مرکز استان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول