اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

زمان پایان نوبت بندی آب شهر بوشهر اعلام شد

رییس شورای شهر بوشهر از حذف نوبت بندی آب شهر بوشهر از مهرماه سال آینده خبر داد.

زمان پایان نوبت بندی آب شهر بوشهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از مذاکره با استاندار و موافقت وی جهت واگذاری پارک لیان به شهرداری بندر بوشهر خبر داد و با بیان اینکه پارک لیان بوشهر با مساحت ۶۰۰ هکتار در مرکز استان از شرایط چشم انداز ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: این پارک ساحلی زیبا ظرفیت بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری و توریسم دارد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: این پارک می‌تواند به یکی از بزرگترین پارک‌های و مراکز تفریحی ورزشهای آبی و ساحلی جنوب کشور در جهت ایجاد نشاط و سرزندگی تبدیل شود.

پورکبگانی افزود: زیر ساخت‌های اولیه در این پارک فراهم و بخشی توسط شهرداری اجرا شده است اما این پارک نیازمند یک طرح جامع گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری می‌توان رونق بسیار خوبی در اقتصاد شهری و تفریحات و سرگرمی شهروندان بوشهری و گردشگران داشته باشد.

وی افزود: در مذاکره‌ای که با جناب محمدی زاده استاندار بوشهر داشتیم وی موافقت خود جهت واگذاری این پارک به شهرداری اعلام کردند و ما طی نامه‌ای به ایشان آمادگی خود را جهت در اختیار گرفتن این پارک اعلام کردیم.

رییس شورای شهر بوشهر در ادامه از حذف نوبت بندی آب شهر بوشهر از مهرماه سال آینده خبر داد و گفت: در نشستی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر آب شهرستان داشتم ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب در محلات جنوبی خواستار حل مشکل کمبود آب شهر بوشهر شدم که مقرر شد شورا و شهرداری یک هم افزایی با مجموعه آب و فاضلاب داشته باشند.

وی بیان داشت: مدیران شرکت آب و فاضلاب اعلام کردند با تأمین ۸۰ هزار متر مکعب آب مورد نیاز شهر بوشهر از منابع فعلی و آبشرین کن‌های در دست احداث، از مهرماه سال آینده نوبت بندی آب شهر بوشهر برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول