اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افزایش تصادفات در بوشهر/ 112 نقطه حادثه خیز جاده‌ای در انتظار اصلاح

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به آماری از تصادفات در استان گفت: کارشناسان نیروی انتظامی ۱۵۵ نقطه را در استان به عنوان نقطه حادثه ساز شناسایی و آن را به دستگاه‌های متولی جهت رفع معرفی کرده‌اند اما فقط سه نقطه از این ۱۱۵ نقطه حادثه ساز مرتفع شده است. همین مساله سبب شده تا میزان تصادفات در استان ۲۱ درصد افزایش داشته باشد.

افزایش تصادفات در بوشهر/ 112 نقطه حادثه خیز جاده‌ای در انتظار اصلاح

سردار حیدر سوسنی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر به برخی آمارها و شاخص‌ها در عملکرد پلیس استان اشاره کرد و با بیان اینکه ۹۵ درصد سرقت‌ها در ۶ ماه نخست ماه نخست امسال کشف شده است اظهار داشت: از این نظر استان بوشهر در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از طلافروشی، بانک، مسلحانه و گروگانگیری می‌تواند امنیت شهر را مخدوش کند گفت: در همه این جرائم استان بوشهر خوشبختانه آمار منفی داشته است.

وی با اشاره به موضوع وقوع قتل در استان گفت: طی هفت ماه گذشته هشت قتل رخ داده و نیز ۱۲ قتل مربوط به سنوات گذشته کشف شده است.

سردار سوسنی با بیان اینکه استان بوشهر در بحث سرقت‌ها در رتبه ۲۸ کشور قرار دارد گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران در نیروی انتظامی و همراهی مردم امنیت خوبی در استان برقرار است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به موضوع شرارت در استان گفت: استان بوشهر در این مقوله آخرین استان کشور است و از ابتدای سال تا کنون تنها یک مورد شرارت رخ داده که منجر به دستگیری شده است.

وی همچنین با اشاره به آمار کشف مواد مخدر در استان گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر استانی ترانزیتی است در ۶ ماه ابتدای امسال تا کنون پنج تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

سردار سوسنی با اشاره به آماری از تصادفات در استان گفت: کارشناسان نیروی  انتظامی ۱۵۵ نقطه را در استان به عنوان نقطه حادثه ساز شناسایی و آن را به دستگاه‌های متولی جهت رفع معرفی کرده‌اند اما فقط سه نقطه از این ۱۱۵ نقطه حادثه ساز مرتفع شده است. همین مساله سبب شده تا میزان تصادفات در استان ۲۱ درصد افزایش داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین به موضوع کالای قاچاق پرداخت و گفت: امسال تا کنون ۲۲۴ میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان کالای قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۰ هزار خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در سطح کشور تردد می‌کنند گفت: در استان بوشهر تعداد چهار هزار و ۵۰۰ خودرو شوتی توقیف شده است و امیدواریم با ساماندهی ته لنجی بحث خودروهای شوتی جمع آوری شود چراکه بخشی از تصادفات بر اثر سرعت غیر مجاز این خودروها است.

سردار سوسنی با اشاره به موضوع ترخیص خودروها و موتورسکلت های رسوبی از پارکینگ‌های سطح شهرها گفت: این طرح از ۱۸ آذر ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۲۸۷ خودرو و هزار و ۳۴ موتورسیکلت رسوبی ترخیص شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته ۱۰۰ درصد جرائم اینترنتی در استان کشف شده است گفت: پلیس فتای استان جزو برترین پلیس فتاهای کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول