اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ورود سازمان بازرسی به مناقصه‌ شرکت پتروشیمی در عسلویه

با ورود بازرسی کل استان بوشهر به فرآیند مناقصه یکی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه ۴۳ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

ورود سازمان بازرسی به مناقصه‌ شرکت پتروشیمی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، با ورود بازرسی کل استان بوشهر به فرآیند مناقصه یکی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه ۴۳ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

بر اساس این گزارش بررسی مناقصه تأمین خدمات حمل و نقل و ترابری شرکت پتروشیمی مذکور توسط بازرسی‌ کل استان بوشهر، نشان داد علی‌رغم برآورد کارفرما، کمترین قیمت پیشنهادی به میزان ۲۸ درصد بالاتر از برآورد اولیه واصل شده که پیگیری‌های تکمیلی مشخص کرد برآورد اعلامی از سوی کارفرما به صورت غیرواقعی و بالاتر از نرخ‌های منطقه است.

بر همین‌ اساس به توصیه بازرسی‌کل استان بوشهر، کل فرآیند مناقصه تجدید و در نهایت مقرر شد با توجه به ظرفیت قانونی تعریف شده در آیین‌نامه معاملاتی شرکت پتروشیمی، قرارداد فعلی با راهبری پیمانکار فعلی و بر اساس نرخ واقعی تورم یک سال گذشته از طریق مذاکره تمدید شود.

بر اساس اعلام شرکت پتروشیمی مزبور به بازرسی‌کل استان بوشهر، ورود و توصیه این بازرسی‌کل موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی ریالی به مبلغ بیش از ۴۳ میلیارد ریال شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول