اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر بهداشت: وضعیت اُمیکرون در هفته آینده بهتر می‌شود/ 92 درصد مردم واکسن تزریق کرده‌اند

وزیر بهداشت گفت: با توجه هجمه گسترده کرونا در دنیا اما به واسطه آمار واکسیناسیون بالا در ایران این بیماری کنترل شده و انتظار می رود که در هفته های آینده وضعیت بیماری بهتر خواهد شد.

وزیر بهداشت: وضعیت اُمیکرون در هفته آینده بهتر می‌شود/ 92 درصد مردم واکسن تزریق کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در بدو ورود به استان بوشهر در خصوص وضعیت واکسیناسیون در کشور اظهار داشت: تاکنون ۹۲ درصد مردم دوز اول، ۸۵ درصد دوز دوم و ۳۵ درصد سه دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که فکر نمی کردیم الان به این آمار برسیم.

وی افزود: با توجه هجمه گسترده کرونا در دنیا اما به واسطه آمار واکسیناسیون بالا در ایران این بیماری کنترل شده و انتظار می رود که در هفته های آینده وضعیت بیماری بهتر خواهد شد.

عین الهی تصریح کرد: در مراکز درمانی کمبود دارو و امکانات نداریم و شدت ورود بیماران سرپایی به بیمارستان ها کمتر شده و بیشتر بیماران در مرحله بستری هستند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا سه موج دارد، تاکید کرد: موج اول بیماران سرپایی، موج دوم بیماران بستری و موج سوم مرگ و میر است و بنظر می رسد موج اول و دوم طی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق مصوبه دیروز ستاد کرونا با حضور رئیس جمهور، ایام نوروز مثل سال های گذشته محدودیت نخواهیم داشت اما معیار واکیانسیون بسیار مهم است و افرادی که قصد سفر دارند، باید حتما سه دوز واکسن را تزریق کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول