اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 3 برابری تولید ورق قلع‌اندود در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولید ورق قلع اندود در تنها کارخانه این محصول در چهارمحال و بختیاری سه برابر افزایش یافته است.

افزایش 3 برابری تولید ورق قلع‌اندود در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: اردیبهشت امسال 8هزار تن ورق قلع اندود در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار‌های داخلی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود بزرگترین و مدرن‌ترین خطوط تولید ورق قلع اندود کشور در کارخانه فولاد توان آور آسیا افزود: سال گذشته در این کارخانه ۴۵ هزار تن ورق قلع اندود تولید شده است.

وی اظهار داشت: این واحد تولیدی با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید ورق قلع اندود با کیفیت بالا و مطابق استاندارد‌های جهانی و تامین نیاز صنایع مختلف کرده است.

رستمی با بیان اینکه این مجتمع با ظرفیتی افزون بر ۱۵۰ هزار تن در سال به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق قلع اندود در ایران و خاورمیانه شناخته شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰ تا ۸۰ هزار تن ورق قلع اندود در این کارخانه تولید شود.
انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول