انتقاد استاندار از دلالی در حوزه معادن/ پروانه بهره‌برداران غیرفعال باطل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از شیوه نظارت بر فعال بودن یا نبودن معادن استان گفت: باید جلوی دلال‌بازی‌ها در خصوص واگذاری معادن توسط شخصی که مجوز بهره‌برداری کسب کرده گرفته شود.
انتهای به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای معادن استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید جلوی دلال‌بازی‌ها در خصوص واگذاری معادن توسط شخصی که مجوز بهره‌برداری کسب کرده گرفته شود. استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از شیوه نظارت بر فعال بودن یا نبودن معادن استان تصریح کرد:  طبق گفته رئیس جمهور باید پروانه بهره‌برداری افرادی که معادن را غیر فعال رها کرده‌اند گرفته و به اشخاص دارای صلاحیت و توان بهره‌برداری واگذار شود. وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها اولویت بیشتری در خصوص واگذاری معادن دارند زیرا تولیداتشان در همین استان مصرف می‌شود و به دنبال کسب سود و منفعت نیستند. عباسی تاکید کرد: هدف فعال شدن و بازگشت معادن به چرخه تولید است و باید برای فعال کردن معادن استان از طریق حمایت شخصی که مجوز بهره‌برداری را گرفته و یا ابطال مجوز واگذاری به شخص دیگری اقدامی عاجل صورت پذیرد. وی خاطرنشان کرد: تداخلات حریم معادن با سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی و شهرک بادام در کارگروه‌های تخصصی باید بررسی و نتیجه در جلسات بعدی اعلام شود. انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م
اقبال عباسی
21:33 - 12 شهریور 1399

1 بازنشر
9 بازدید



1 پاسخ