اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیشرفت پروژه احداث راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری قابل قبول است/ تعهد دولت برای اتمام 2 پروژه حیاتی در استان

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه احداث راه‌آهن مبارکه_ سفید دشت_شهرکرد جان گرفته است، گفت: این پروژه و طرح انتقال آب بن به بروجن، جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان است که دولت قول اتمام این پروژه‌ها را تا قبل از به پایان رسیدن دوره خدمت به مردم استان داده است.

پیشرفت پروژه احداث راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری قابل قبول است/ تعهد دولت برای اتمام  2 پروژه حیاتی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل پروژه احداث راه‌آهن مبارکه_ سفید دشت_شهرکرد بازدید کردند.

اقبال عباسی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه احداث راه‌آهن مبارکه_ سفید دشت_شهرکرد به خوبی جان گرفته که از چهار پیمانکار و سایر عواملی که در این راستا تلاش کردند تشکر می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بنده در جریان روند پیشرفت کار هستم و احساس می‌کنم بعد از ایجاد تونل‌ها و انجام امور سخت‌افزاری در آذرماه سرعت روند تکمیل این پروژه یک جهش جدی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث راه‌آهن و پروژه انتقال آب بن به بروجن، هم جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و هم جزو پروژه‌های جهش تولید استان که دولت قول اتمام این پروژه‌ها را به مردم چهارمحال و بختیاری تا قبل از به پایان رسیدن دوره خدمت داده است.

عباسی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه انتقال آب بن به بروجن 400 میلیارد تومان اختصاص یافت که100 میلیارد آن واریز شده بود و پس از بازدید و ارسال گزارش روند پیشرفت پروژه 100 میلیارد دیگر نیز واریز شد.

وی اضافه کرد: 250 میلیارد تومان تخصیص اعتبار پروژه احداث راه‌آهن جذب شده است و امیدواریم درخواست واریز 250میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز ارسال شود تا روند تکمیل پروژه با سرعت طی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از فعالیت رسانه‌ها گفت: با توجه به نا امیدی مردم از تلاش مسؤولان امیدواریم روند تکمیل این پروژه‌های مهم که باعث توسعه و رشد استان می‌شوند با تلاش رسانه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد تا امید تازه‌ای به جامعه ما تزریق شود.

در ادامه حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری گفت: این سفر دومی بود که از اجرای این دو پروژه مهم بازدید به عمل آمد و خوشبختانه تفاوت بسیاری با سفر اول داشتیم و شاهد پیشرفت جدی پروژه‌ها بودیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم این دو پروژه به عنوان دستاورد دولت دوازدهم در چهارمحال و بختیاری ماندگار شود و تا قبل از پایان این دولت شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

احمد راستینه نیز در پایان تصریح کرد: ما وظیفه داریم از پیگیری‌های مجموعه استانداری چهارمحال و بختیاری در تسریع روند تکمیل این دو پروژه تشکر کنیم و امیدواریم با همت و تلاش مضاعف این دو پروژه هرچه زودتر به ثمر بنشیند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس اضافه کرد: عزم و اراده جدی از سوی دولت برای تامین اعتبار این دو پروژه وجود دارد و انتظار می‌رود عقب‌ماندگی که در سال‌های قبل ایجاد شده بود جبران شود.

وی با درخواست پوشش قوی اقدامات از سوی رسانه‌ها اظهار داشت: مردم باید بدانند که مسؤولانشان در حال کار و تلاش هستند و ما وظیفه داریم از دستگاه‌هایی که اقدامات مثمر ثمری دارند حمایت کنیم و همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول