اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| خبری خوش برای آبداران/ پرداخت 2 ماه از حقوق معوقه و واریز حق بیمه قطعی شد

مدیر روابط عمومی آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت آبفای استان از طریق منابع داخلی و با کمک دستگاه‌های مربوطه تا پایان سال جاری ۲ ماه از حقوق عقب افتاده آبداران را تسویه می‌کند.

فارس من| خبری خوش برای آبداران/ پرداخت 2 ماه از حقوق معوقه و واریز حق بیمه قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیرو ثبت سوژه «حقوق ۱۸ ماهه کارگاه آبفا و ۵ ماه بیمه‌شان مطالبه شود» در سامانه فارس من نحوه پیشرفت این پرونده را چندین بار از اداره کار و شرکت آبفای استان پیگیری نموده‌ایم که گویا روز گذشته جلسه‌ای با حضور برخی از مسؤولان استانی از جمله؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل اداره کار و شرکت آبفا، دبیر امربه معروف و نهی از منکر، کارشناسان و معاونان دادگستری، تأمین اجتماعی و اداره برنامه بودجه برگزار شده است که مصوبات جلسه را در از روابط عمومی آبفا پیگیری کردیم.

فرشاد متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد شرکت آبفا از طریق منابع داخلی و با کمک دستگاه‌های مربوطه تا پایان سال جاری ۲ ماه از حقوق عقب افتاده آبداران را تسویه کند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تسویه این ۲ ماه حقوق عقب افتاد ۲ میلیارد بودجه لازم دارد، افزود: با تأمین این بودجه تا هفته آینده یک ماه عقب افتاده حقوق چند سال گذشته آبداران و تا پایان ماه نیز یک ماه حقوق عقب افتاده از سال جاری تسویه خواهد شد.

متقی بیان کرد: با بررسی بودجه سال جاری در جلسه روز گذشته مشخص شد تخصیصی برای این شرکت نیامده هرچند بودجه شرکت آبفا نسبت به سایر شرکت‌ها بیشتر بود اما از آنجایی که حقوق آبداران باید از طریق منابع انسانی تأمین شود و 100 درصد منابع اختصاص نمی‌یابد لذا حقوق افراد به تعویق می‌افتد.

وی ادامه داد: ادغام دو شرکت شهری و روستایی اوضاع را بهتر کرده و پرداختی در سال جاری نسبت به سال ۹۷ و ۹۸ بهتر شده و طبق برنامه‌هایی که با پیمانکاران داشتیم توافقاتی امضاء شده که از این طریق می‌توان بودجه بیشتری جذب کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان در مورد بیمه عقب افتاده آبداران چنین گفت: بیمه این ماه که حتماً پرداخت خواهد شد و بیمه‌های عقب افتاده نیز در کمیسیون اداره کار بررسی می‌شوند و ابلاغیه مورد نظر برای اداره تامین اجتماعی ارسال خواهد شد تا رأی به نفع آبداران صادر شود و اداره تأمین اجتماعی بتواند بیمه معوقه و جریمه آن را از پیمانکاران اخذ کند که این پروسه زمان‌بر اما اجرایی است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول