حل مشکل کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری/ تولید سیمان به روال سابق برمی‌گردد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری از برطرف شدن مشکل کمبود سیمان استان در روزهای آتی خبر داد.
محمدرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور مدیریت مصرف برق و رفع نقص ایجاد شده برای مدت 2 هفته‌ تولید سیمان در کارخانه شهرکرد به حداقل رسید که باعث کمبود سیمان در سطح استان شد. مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر مشکل کارخانه برطرف شده و در روزهای آتی روند تولید سیمان مثل روزهای قبل خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: در حالت عادی میزان تولید سیمان در استان روزانه یک هزار و 200 تن می‌باشد که مازاد نیاز استان است و به خارج از استان صادر می‌شود. رئیسی تصریح کرد: در روزهای اخیر که با کمبود سیمان مواجه شدیم، اولویت برداشت از ذخایر سیمان استان با بخش خصوصی بوده و پروژه‌های دولتی را در اولویت بعدی قرار دادیم تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود. انتهای پیام/68033
سیمان شهرکرد
12:06 - 4 مرداد 1400

1 بازنشر
9 بازدید



1 پاسخ