اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رهایی 51 زندانی از حبس در دهه ولایت

مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از آزادی 51 زندانی در دهه ولایت به همت خیران استانی و ستاد مرکزی کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 142 زندانی دیگر مشمول کمک ستاد دیه هستند که مبلغ کل بدهی این افراد 95 میلیارد تومان است.

رهایی 51 زندانی از حبس در دهه ولایت

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در فاصله عیدقربان تا عید غدیر هشت زندانی به همت خیران استانی و ستاد مرکزی کشور با مبلغ یک میلیارد و 171 میلیون تومان آزاد شدند.

مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: 665 میلیون و 400 هزار تومان از مبلغ مذکور از طریق رضایت، صد میلیون تومان از طریق تسهیلات، 75 میلیون تومان از طریق سازمان زندان‌ها، 203 میلیون تومان بلاعوض از طریق خیرین ستاد دیه استان و صد میلیون دیگر نیز از طریق ستاد دیه کشور تأمین شد.

وی ادامه داد: تا تاریخ پنج مرداد سال جاری 51 زندانی در استان آزاد شد که 43 نفر از این افراد به علت بدهی مالی، هفت نفر به علت مهریه گرفتار بودند و یک نفر هم از طریق مشاوره و مددکاری آزاد شد.

صیادی اظهار کرد: کل این بدهی 4 میلیارد و 817 میلیون تومان بوده که یک میلیارد و 910 میلیون تومان آن از طریق رضایت و یک میلیارد و 754 میلیون تومان نیز به صورت کمک‌های بلاعوض از طریق ستاد دیه کشور و استان، سازمان زندان‌ها و خیرین دادگستری تأمین شد.

مدیر ستاد دیه استان بیان کرد: در حال حاضر 142 زندانی دیگر مشمول کمک ستاد دیه هستند که مبلغ کل بدهی این افراد 95 میلیارد تومان می‌باشد.

نذر آزادی زندانی در ماه محرم

وی در پایان گفت: گلریزان‌ها در سال‌های قبل تنها در ماه مبارک صورت گرفته اما 6ماهه دوم سال در نظر داریم در صورت کمبود کرونا با حضور مردم و یا به صورت مجازی برگزار کنیم و در ماه محرم نذر آزادی را خواهیم داشت که عزاداران حسینی می‌توانند در این امر خیر سهیم شوند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول