اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری: از گروه‌گرایی پرهیز کنیم

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن درخواست از مردم برای دعاکردن جهت موفقیت مدیران، گفت: با اتحاد، انسجام و توکل به خدا از گروه‌گرایی پرهیز شود تا بتوان نتیجه مدیریت جهادی را به‌خوبی درک و مشاهده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری: از گروه‌گرایی پرهیز کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در آیین یادواره شهدا و پنج شهید گمنام و گرامیداشت شهیدان تازه شناسایی شده شهرکیان گفت: در مقابل استقامت مادر و پدر این شهیدان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی افزود: این انقلاب و معنویت تا مدت‌ها در این شهر و مکان می‌ماند و برای من به‌عنوان نخستین جلسه کاری، یک غنیمت به‌شمار می‌رود.

حیدری شناسایی تهدیدها و تبدیل آن به فرصت را ضروری اعلام و تصریح کرد: این مهم در دوران دفاع مقدس انجام و تهدیدها به فرصت و جبهه‌های حق علیه باطل به دانشگاه انسان‌سازی تبدیل شد.

وی نگاه عبادی و معنوی به کار را عامل تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها دانست و یادآور شد: توفیق خدمتگزاری به مردم مظلوم و نجیب چهارمحال و بختیاری را افتخار می‌دانم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با اتحاد، انسجام و توکل به خدا از گروه‌گرایی پرهیز شود تا بتوان نتیجه مدیریت جهادی را به‌خوبی درک و مشاهده کرد.

حیدری تاکید کرد: مسئولان مراقب باشند به مردم ولایت‌مدار، مظلوم و ولایی فخرفروشی نکنند و مردم نیز برای موفقیت مدیران دعا کنند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول