اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه‌یابی 2 اثر نمایشی از حوزه هنری به جشنواره سی و سوم تئاتر استانی

دو اثر تولیدی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با رأی هیئت انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری شایسته حضور در بخش مسابقه‌ این جشنواره شناخته شد.

راه‌یابی 2 اثر نمایشی از حوزه هنری به جشنواره سی و سوم تئاتر استانی

امین بسیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اعلام دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری دو اثر تولید شده در واحد نمایش حوزه هنری استان با رای هیئت انتخاب، شایسته حضور در بخش مسابقه‎ این جشنواره شناخته شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری افزود: دو نمایش «راز عروسک» به کارگردانی ثریا امینیان و نمایش «زخم گشوده جهان » به کارگردانی سید اکبر دانیالی در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی با 4 گروه دیگر نمایشی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه  راز عروسک در بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی نیز حضور دارد، ادامه داد: نمایش  نوشته «داوود فتحعلی بیگی» است که از داستان‌های ایرانی گرفته شده است ما در این نمایش شاهد کشمکش چهار شخصیت " خراط " ، " خیاط " "زرگر" و " غلندر" بر سر تصاحب عروسک قصه که نمادی از هوای نفس و نفس اماره می‌باشد، هستیم.

بسیم اظهار داشت: نمایش «زخم گشوده جهان» نوشته مجید دیندار با موضوع محور مقاومت در جنگ با داعش است این نمایش تلاش دارد نگاه مردم سوریه به رزمندگان ایران اسلامی و جبهه مقاومت را به نمایش بگذارد.

یادآور می‌شود، سی و سومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری  از ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول