اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سقوط بالگرد در چهارمحال و بختیاری تکذیب شد

در پی اعلام کانال‌ها محلی شهرستان اردل مبنی بر سقوط یک فروند بالگرد، روابط عمومی استانداری این استان ضمن تکذیب خبر سقوط علت دود موجود در آسمان را آتش گرفتن لاستیک اعلام کرد.

سقوط بالگرد در چهارمحال و بختیاری تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در پی اعلام کانال‌ها محلی شهرستان اردل مبنی بر سقوط یک فروند بالگرد در مناطق کوهستانی شهرستان اردل این موضوع را از فرماندار و مدیر اورژانس پیگیر شدیم که نه تایید و نه تکذیب کردند؛ اما دقایقی قبل روابط عمومی استانداری این استان ضمن تکذیب خبر علت دود موجود در آسمان را آتش گرفتن لاستیک اعلام کرد.

محمود کیانی فرماندار اردل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون خبر سقوط یک بالگرد در مناطقه کوهستانی این شهرستان گفت: با وصول خبر احتمال سقوط بالگرد  در شهرستان اردل سریعا نیروهای هلال‌احمر، پلیس، سپاه و  جمعی از مردم محلی برای پیدا کردن لاشه گسیل شدند اما تا کنون نه ردی پیدا شده و نه سقوط از منبع رسمی تایید شده است.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: در بازدید‌های میدانی که توسط نیروهای مردمی صورت گرفته گزارش شده در یکی از کوه‌ها چهار حلقه لاستیک توسط افراد ناشناس آتش زده شده است.

وی بیان داشت:  جست و جو برای شناسایی لاشه ادامه دارد اما آخرین خبر   پیدا شدن چند لاستیک در حال سوختن است.

یکی از مسؤولان فرودگاه شهرکرد نیز از صحت خبر سقوط اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد یا هواپیما در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

گفتنی است مدیرعامل هلال احمر نیز از اعزام تیم‌های ارزیاب خبر داده و اظهار کرده هنوز موردی مبنی بر سقوط بالگرد گزارش نشده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول