اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخصیص بودجه ویژه عمرانی به چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته چندین برابر اعتبار عمرانی استان به اندازه مجموع اعتبار عمرانی ۱۵ سال گذشته، بودجه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها در سفر ریاست جمهوری تخصیص خواهد یافت.

تخصیص بودجه ویژه عمرانی به چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه روحانیت چهامحال و بختیاری گفت: از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تزریق یاس و ناامیدی در جامعه با ناکارآمد نشان‌ دادن دولت است که دفع این هجمه‌ها نیاز به تبیین و روشنگری همه اقشار دغدغه‌مند جامعه مخصوصا روحانیون دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طرح اقتصادی دولت مبنی بر مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی مهم در شکوفایی اقتصادی کشور است، هرچند که این اقدام باید در سنوات قبل صورت می‌گرفت اما کسی شجاعت و جسارت انجام این طرح مهم را نداشت و دولت جدید برای گسترش عدالت اقتصادی در جامعه آبرو گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: قبلا سهم قابل توجهی از یارانه مردم در جیب افراد غنی و مرفه جامعه می‌رفت که این مسئله به دور از عدالت بود و قاچاقچیان و سودجویان از روشن نبودن قیمت‌ها سود هنگفتی به جیب زدند و دولت سیزدهم با شجاعت در راستای نابود کردن بسترهای فساد در جامعه این طرح اقتصادی را در ابتدای فعالیت دولت خود کلید زد.

حیدری اظهار داشت: خوشبختانه از زمان شروع فعالیت دولت سیزدهم تا به امروز کشور از نظر سیاست خارجه به شدت تقویت شده است و با واقعی شدن قیمت‌ها دست مفسدین اقتصادی از سر یارانه‌ مردم کوتاه و روند تولید با کیفیت محصولات با قیمت واقعی کلید خواهد خورد که این مسئله موجب رفع مشکلات اشتغال کشور نیز می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته چندین برابر اعتبار عمرانی استان به اندازه مجموع اعتبار عمرانی ۱۵ سال گذشته، بودجه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌های استان در سفر ریاست جمهوری تخصیص خواهد یافت که تاثیر این پیگیری‌هایی که در سطوح عالی انجام شده است را مردم تا سال 1402 مشاهده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: این اعتبار باعث تکمیل شدن بسیاری از پروژه‌های مهم استانی از جمله آبرسانی، توسعه محورهای مواصلاتی، توسعه مراکز گردشگری و فرهنگی، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات اشتغال استان و غیره خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول