اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخلفی در انتصاب مدیران چهارمحال و بختیاری محرز نشده است

رییس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه انتصاب مدیران در استان تخلفی محرز نشده و پرونده‌ آن‌ها برای بررسی بیشتر و پیگیری از وزارت‌‌‌خانه‌ها به تهران ارسال شده است.

تخلفی در انتصاب مدیران چهارمحال و بختیاری محرز نشده است

علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در خصوص انتصابات گزارشاتی به سازمان بازرسی ارسال شد که این سازمان با توجه به رسالت ذاتی خود به این مسئله ورود و بررسی‌های خود را آغاز کرد.

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص انتصاب مدیران تا کنون تخلفی محرز نشده است و در استان با تکمیل فرم‌های خوداظهاری از سوی مدیران و جمع‌آوری مستندات، تمامی پرونده‌ها برای بررسی بیشتر از سوی وزارت‌خانه‌ها به سازمان بازرسی کشور ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سایر انتصابات در رده‌های غیرمدیریتی نیز یک مورد تخلف در خصوص جابه‌جایی نیروهای رسمی آزمایشی در یکی از فرمانداری‌های تابعه استان مشاهده و گزارش هشداری در راستای اجرای بند ج ماده ۱۱ سازمان بازرسی به مجموعه استانداری ارسال شد که پس از بررسی‌های این مجموعه اصلاح رویه صورت گرفت.

احمدی اظهار کرد: با توجه به رسالت سازمان بازرسی در اجرای اصل ۱۷۴ قانون اساسی اگر سو جریانی در حوزه‌های مختلف از جمله انتصابات گزارش شود مورد بررسی کارشناسان سازمان بازرسی قرار می‌گیرد و اگر حکم قانونی وجود داشته باشد مشکلی نخواهد بود.

وی با اشاره به گفته رییس‌جمهور مبنی بر اینکه باید جوانان را روی کار آورد، تصریح کرد: ما هم موافقیم که از قشر جوان در سطوح مدیریتی استفاده شود چون صاحب فکر و ایده جدید هستند و دادن مسئولیت‌ به آن‌ها قطعا باعث پیشرفت نظام است و خود سازمان بازرسی نیز در مجموعه خود این مسئله را مورد توجه قرار داده است اما باید بسترهای قانونی فراهم شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول