اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تاریخ شفاهی شهرستان بن به سند تاریخی تبدیل شود

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:تاریخ شفاهی روایت آداب و رسوم مردم است که در شهرستان بن باید تبدیل به اثری ماندگار و سند تاریخی شود.

تاریخ شفاهی شهرستان بن به سند تاریخی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بن، پیام احمدی در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: شهرستان بن دارای فرهنگی غنی است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: شهرستان بن و مردم آن از دیرباز تا امروز روحیه حماسی و دلیرانه دارند که در اسناد تاریخی و شهدای تقدیمی به انقلاب محسوس و نمایان است.

وی تأکید کرد: تبادلات فرهنگی مطلوب و ارزنده نقش مهم و حیاتی در ارتقا و رشد جامعه دارد که باید مدیریت شده و با کنترل صحیح آن از تهاجم فرهنگی و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

احمدی اظهار کرد: تاریخ شفاهی روایت آداب و رسوم مردم است که در شهرستان بن باید تبدیل به اثری ماندگار و سند تاریخی شود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مومن و انقلابی بودن مردم شهرستان بیان کرد: شهرستان بن زادگاه فرماندهان شجاع و دلیر در دوران دفاع مقدس بوده و بعد از جنگ تحمیلی مدیران و مسئولان جهادی و انقلابی تربیت کرده است.

وی با بیان اینکه موسسات فرهنگی و هنری از حمایت این وزارت‌ برخوردارند، افزود: فعالین فرهنگی شهرستان بن در میادین استانی و کشوری خوش درخشیده‌اند.

احمدی خاطرنشان شد: فرهنگ‌سازی و رشد علمی و فرهنگی جامعه باید از سنین پایین برنامه‌ریزی شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول